ALTIN ONS

$1249.4200

Güncel: 02:07:22

USD/TL

3.5704

02:07:22

EUR/TL

3.7802

02:07:22

PARİTE

1.0580

02:07:22

STERLİN

4.4856

02:07:22
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.0580 02:07:24
EUR 3.7802 02:07:24
USD 3.5704 02:07:24
ALTIN ONS $1249.4200 02:07:24

Profil sayfası: BABA_MRB

Üyelik Bilgileri

Üye adı:BABA_MRB

Kayıt tarihi:06 Ocak 2015

Son giriş:23 Şubat 2017 22:16:43

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:3072

Üye puanı:325

Takipçileri:34

Takip edilen:192

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (23.2.2017 23:10:41)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

utanmadıktan sonra dilediğinin yap!

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbp şuan 1. 2555 kırarsa doğru 1. 2580 bende geçemedim izliyorum nasip bakalım

uludag34 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

araplarda para çok ama tıpa yok abd biraz sert yapsa geri vitese takarlar taşıma suyla değirmen dönmez malesef

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

Reklam

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

savas bu merkez habire likitide sıkıştırıyor nereye kadar

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

bist o kadar şiştiki yabancı yatırımcı bistten çıkınca gemiye binecek hali yok ya döviz yada Altın sen yap tercihini

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

evt hacı abi 1. 2547den usdye geçsem süper olacaktı ama malesef geçmedim burdanda 1. 2450lerden tekrar gbpye malesef olmadı izlemediyim şu an boş durmaya gerek yokk nasıl olsa dolarda gbpde yükselecek

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbpusd 1. 2580 aşarmı usta

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

o kadar çıkmayabiler abi veri yok ne yok

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

1. 2580 sonmu gbpusdde

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

usta gbpusd burdan dönecek gibi dolara geçiyimmi

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbpde terse kaldım en iyi şey ekran kapatmak

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

yani sen sadece borsadamı koşturuyon döviz almıyormsun

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbpdeyim gbpusdye geçmedim 1. 2441 1. 2461 yazıyor ekranda

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Tamam reis bekliycem başkada çare yok pariteyi öğrenmem lazım

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

savas tfxde hisse alımında parayı taşımadan hisseden çıkınca döviz alınıyormu

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

ne diyon gbpdemi duruyum 4. 60 ortlamam

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbpde durmakmı yoksa usdye geçmekmi valla pariteden anlamadım birşey varmı önerin

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

usta boşa koyuyorum dolmuyor doluya koyuyorum almıyor parite yapacak bir emtia bulamdım gbpyi

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbpusd 1. 2480 geçse 1. 25 dolara geçiş iyi olur doğrumu abi @atacan_

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

reis emir yazıyorum 1. 25 gbpusd de al diyorum 1. 25 yazıyorum kabul etmiyor acabasatmı diyecektim bilemedim

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

kral gbp\usd de gbpden usdye geçmek için almı satmı diyecez

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

4. 60lı rakamları görürmüyüz yakn zamanda

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

abi parite gibi bir düşüncen varmı bekliyecekmisin

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

usta gbp duryomu

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbp terste kaldım 4. 60 dolara parite uygunmu

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Ortalamayi cektim 4. 60 malesef tl kalmadı bu seferde sert bi harekette verip alttan alacam nasip olursa trump bizide felakete sürüklüyor sarı yumurta

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Selamın aleyküm usta yani halen gbp desin doğrumu malesef bende :(

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

örnek çok urfalı :))

okur63 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

konuşma kaçta boe

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

ben targeta çözdüm kur aşagı düşeceği zaman sitede yazılandan aşagı satıyolar çıkacaksa site fiyatından pahalı satılıyor yada aynı rakama örnek gbp takip edilmeli

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için BABA_MRB yorumu ()

muhterem abi gbp yükselirmi

EfsaneAbi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbpusd bugun cıktığı yeri verdi gbpusd geçiş iyi gibi dolardan pariteden anlayanlar baksın

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

4. 69 ortlmm

Spartacus39 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

gbp paritede düşüyor işimiz zor

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Tebrikler :) usTam

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Abi bir planin varmi ne yapmayı düşünüyorsun gbpleri fulldun sanırım benim %50tl ne yapayım sence

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Hiç bakamadım savaş kardeşim inanki zaten pek anlamam seninle alıp satmak için açacağım nasip olursa konuşalım soracağım bazı şeyler var zaten sana bu konuda Allahaısmarladık

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Aleyküm selam mehmet abi gbp duruyormu

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

Aleyküm selam baron

the___king için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

anca beraber kanca beraber o zaman

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için BABA_MRB yorumu ()

selamın aleyküm mehmet abi gbp duruyomu kaçta satalım

DİKKAT için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!