Üye adı:AzOlsunBizimOlsun
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1457
Üye puanı:133
Takipçileri:16
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Hayatın boyuca BİR'i ara seni yoldan çıkaran ikicidir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Biz mi batırdık ülkeyi?
edmir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()parite daha da inecek gibi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()dolar bu durumdayken ons yükselirse gram fiyatı 130u bulur. Altın a mı girsek ne yapsak :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Bana göre euro için 3. 38 yüksek bir seviye ben de bu yüzden parite nin biraz daha inmesini bekliyorum.
oozcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Bende 3. 05 ten dolar var. euro 'ya parite mi yapsam diye düşünüyorum.
oozcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Bence forexten uzak dur dostum. Burda kaç kişinin Canının yanmasına şahit olduk.
arslan_ugur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Değerli arkadaşlar parite için tahminleriniz neler?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Sonra benim gibi 2 ay terste bekleme
eda_0808 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Meblağ baya büyük galiba :))
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Geçen hafta bir arkadaş önümüzdeki hafta hedef 3. 05 demişti. Galiba dediği çıkacak tebrik ediyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()parite de beklentiniz neler arkadaşlar?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()dolar çaktırmadan yükseliyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Merhaba bende 3. 05 ten 20k dolar var. Kurtulmak için ne tavsiye edersiniz?
sezen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Yiğit bulut konuşuyor. Bakalım Nasıl tepki verecek piyasa.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Kardeşim sana tavsiyem en az 1 yıl bu paraya ihtiyacın olmayacaksa bu işe gir. Yoksa tersteysen mecbur kalıp satarsın çok zarar edersin.
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Galiba 3. 03 leri de göreceğiz. dolar ın ateşi baya yüksek.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Katılıyorum.
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Maşallah ne para kazandırmış. Nerden aldı acaba özel olmazsa sorabilir miyiz?
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()3. 05 leri ne Zaman görürüz sence üstad?
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()dolar düşmeye devam edecek galiba.