Üye adı:AzOlsunBizimOlsun
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1457
Üye puanı:133
Takipçileri:16
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Hayatın boyuca BİR'i ara seni yoldan çıkaran ikicidir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Böyle çok sabitlendiği zamanlarda dolar genelde düşüyor. Bakalım bu sefer ne olacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Çıkamayan dolar düşer.
Tahir19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Ülkede gerçek dolar azaldığı için faiz arttırımı da etki etmiyor artık.
Moneyclub için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Burda oh olmuş diyenlere kızacağımıza TL'yi dünyanın en zayıf parası haline getirenlere kızmak daha doğru değil mi?
nihada için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Kimse sevinmiyor hocam bu not düşüşü bizi yönetenlere belki uyarı olur da ekonomik alanda attıkları yanlış adımlardan dönerler belki diye umutlanıyor insanlar. Keşke ülkemizi yöneten insanlar doğru işler yapsalar da paramız değerlense biz de hiç dolar euro almayıp TL'de kalsak. Ama görüyorsun TL'nin halini insanlar burda paralarının değerini korumaya çalışıyor.
nihada için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Haftaya 4. 90 lar yine gelecek bence.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Alım emrim
AzOlsunBizimOlsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()4. 8217 full dolar emrim gerçekleşti. Allah herkese bol kazanç versin.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()4. 80 yeni dip gibi. HAFTAYA 5lere merhaba diyebiliriz.
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()4. 83ten full dolar a girildi. Allah herkese bol kazanç versin.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Kim soktu dış güçler mi?
ozguraltuntas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Düzeltmesi 4. 80i bulursa güzel olur.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Borsa %3 düşünüş bugün.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Buralardan dolar alınmaz. 60lar beklenmeli bence.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()bence bekle cumaya kadar 79dan çıkarsın.
b33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()4. 79la satış emri girdim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()5. 20 ağustosa kalmayacak galiba.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Milli savunma bakanı Hulusi akar kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Ney lan olacaktı :))
AzOlsunBizimOlsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AzOlsunBizimOlsun yorumu ()Sanayi ve Teknoloji bakanı Mustafa varank net lan ? :)))