Üye adı:azap_yolu
Kayıt tarihi:19 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15119
Üye puanı:1539
Takipçileri:98
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()tamam abi))) ne adamya helal olsun
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()bana zalım abiyi getirin )))
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()çık biraz millet5 kurtulsun artık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()zalım abi nerdesin
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()aynen hocam unutum gitti 3500 satarız artık )))
jANjAN$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()batan kim kardeş abartmayı birakın her kiriz ulkeler için fırsatır abd 2008 de kirize girdi şimdi adamlar işçi bulamıyor çalıştırmak için
Rap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()bende aldım unutum bekliyecem hocam
jANjAN$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()yukselde insanlar kurtulsun artık milleti canından bezdirdin vijdansız dolar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()hocam bereketli olsun
jANjAN$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()arkadaş faiz indirmi olursa dolar a yönelim artar )))
Üye34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()zalıma vursada terseki arkadaşlar kurtulsa artık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()neyse like verim bari )))
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()este haberim olsun dolar da kızgınım engelerim valla zalım abi )))
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()sağol abican unutum gitti yok böyle bir param evallah
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()ne dedinde yapmadım zalım abi bak kızdırma engelerim seni abican )))
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()20 binlik tl gumuş aldım zalım abican hayırlı olsun demeni bekliyorum
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()tamam dalıyorum abican gumuşe dalıyom
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()zalım abi buralardayım haberin olsun biraz tl var grama vurimi ne dersin zalım abican
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()teşekurler cevap için kardeşim
Dolardolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için azap_yolu yorumu ()altın da vergi varmı arkadaşlar onu göremdim