Üye adı:Ayvalik77
Kayıt tarihi:16 Ağustos 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1606
Üye puanı:180
Takipçileri:20
Takip edilen:88
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()akşam kaçta yellen
Sterlin_Kurdu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()kardeş uzun zamandır burdayım bakma tekrar üyelik yaptım hem fikom u hem kral50 yi uzun zamandır tanırım sen takma kafanı bankalar alsanda satsanda kazanır
Ah_Niyaziii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()sanırım benimkide düştü:))
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()kardeş bu dediğn arkadaşlar kimseye fiyat vermez şu kadar yükselecek düşecek demez gün vermez allah akıl vermiş vermiş hepimize herkes herkesi okusun ona göre fikir sahibi olup kendi kararını kendisi versin @fikom kardeş bu dediğn arkadaşlar kimseye fiyat vermez şu kadar yükselecek düşecek demez gün vermez allah akıl vermiş vermiş hepimize herkes herkesi okusun ona göre fikir sahibi olup kendi kararını kendisi versin @fikom terste zaten napsın aşşağıyamı baksın
Ah_Niyaziii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()geldinmi kardeş hadi artık
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()beynimizi yiyo ya
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()ne alım ne satım var endexe göre bi düşüş bi çıkış
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()sabah derken gece 3 mü fikom
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()bu gece için herhangi veri toplantı vs varmı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Sen ne dersen o kardeşim
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Şu sepet kur etkisi nedense hep dolar aleyhine geliyor seri hareket beklemiyomusun kardeşim
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()@admin ayvalıktan ankaraya yürüyüş mü yapak yapak
Ayvalik77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()@admin . abi bi endex koymadın şu sayfaya kodesini sevdiğim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()fiko hayırlı olsun kardeşim yıldız yapmışsın cumhur ben hesap değiştirmek zorunda kaldım
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()ha bir gün gelecek bu burun kıvıranlar 3, 49 da almayanlar 3, 60 larda buralardan alınırmı diye ağlayacaklar onlara laflar hazırladım
Ayvalik77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()talep yok alan yok satanın ... hesabı
Blackwolf16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()dolar endex yükselirken düşüyor euro endexi yükselirken düşüyor yeşil verilerde düşüyor bir fikri olan varmı beyler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()aha başladı galiba
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Çok uzakmı o tarih canımız çıktı beklemekten
Düşmez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()internette bi yazı var dolar 8 tl olacak diyor hiç okudunuz mu okuyan varmı peşin hükümden önce bi okuyun bakalım ne kadar katılıyorsunuz özellikle yıldızlı arkadaşlar