Üye adı:Ayvalik77
Kayıt tarihi:16 Ağustos 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1606
Üye puanı:180
Takipçileri:20
Takip edilen:88
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Eskiden gece kapanışlarında ne coşardı benjo be
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Nerdesin sen yahu
Düşmez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Yükselişler haberlere çıkmaz dostum:)
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Elbet günü gelir yükselir demi en güzelini yapmışsın
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Varsa çokta ümitlenmeyelim o zaman yeşilde gelse düşürüyorlar anca fed açık açık net mesajlar verirse
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Haftaya önemli veri varmı
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Hadi işallah ağzından olsun
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()3. 55mi bekliyorsun ne kadar zamana
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()evt öle bişeylerdi
Bamuka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()yanlış hatırlıyon fikom 3, 64 ten önce 43 lere inmemişti
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Yavaş gel 3. 30
trokle için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Noldu niye yükseldi benjo dx aynı duruyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()Kahvemi içiyorum en sonunda be
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()benimkide 40 buldu abimsin teşekkür ederim yorumun için aynen katılıyorum estafurullah baş ağrıtmakta ne demek
by_falcon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()eğer başıma bişey gelmicekse ben grafiklerin gelecek için yön gösterdiğini düşünmüyorum her tamamen beklentilerle oluşuyor birde destek dirençler tabiki o kadar çok 3, 38 rakamı telaffuz edildiki artık alımcılarda o algı oluştu sonrada hadi bismillah diyip daldılar korkarımki bir sonraki dip içinde 3, 35 oluşuyor bakıp görücez artık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()tepeden çektiğiniz çizgi size 50 51 imi gösterdi
ciks_uzman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()yok kardeş ben alım satım yapmıcam zaten dolar dayım sadece fikirlerinizi almak istedim
by_falcon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()bu aralar mb işi zorlaştı yıl sonu yaklaşıyor dış borç ödemeleri dolar ihtiyacı derken alım yapması gerekiyor bir taraftan yüksek faizler enflasyonu yükseltiyor siyasi baskı faiz düşür diyor cari açık düşük kur tehdidi derken bakalım mb hangi hamleyi yapacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()endex o kadar toparladı bence kur aynı oranda yükselmedi gibi sanki düşüşteki verdiği telöransı dolduruyor endex
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ayvalik77 yorumu ()ilginize teşekkürler rakam yazmasanızda olur
_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)