Üye adı:Aysimaa_
Kayıt tarihi:26 Ekim 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7671
Üye puanı:2456
Takipçileri:260
Takip edilen:235
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 24 Haziran 2026, 00:51:20 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
67,50-68xag-69xag
///
61xag-62xag 90TL-92TL
21.06.2026
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()69,88 gördü.. alt yorum..04:30 satış yakar ise tekrar test eder.
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Ons Altın 4400 veya yakın civardan satış yiyecek mi onu takip ediyorum..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()107 TL olarak ye gözünü dikti.. Biraz geri çekilir ise bende ekliycem. Nasip
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Çin satış yapmaz ise 69,50-80 kısa zamanlı alım yeri görünüyor.
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()71,59-73 arası izleyerek karar vericem.. İki rakamın üzerini görmeden satıp izliycem. Yukaruda gidebilir fakat benim planım bu şekilde..
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Yatırım bazen cesaret gerektirir.. Risk alırım bazen bende..
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()69,50 altı: güç kaybı olur
70,00 üzeri kalıcılık: yeni yükseliş dalgası ihtimalini artırır.
Gece açılışından bu yana tabloya tek cümleyle not düşecek olsam:
"Boğalar avantajı aldı, ayılar henüz geri alamadı. "
Şu anki görüntü korkulacak bir satış değil; 70 kapısında bekleyen bir piyasa görüntüsü.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Bende ekliycem satış olur ise , benim aklımdaki rakam belli tâbi.. üzerine de atsa bur yerde satış yapıcam ve izliycem.. Hayırlısı olsun..
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()72 73 arasında 61$ ın tepkisini zaten bekliyorduk.. Önemli olan buranın üzerinde kalması..
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Rica ederim Kübra Hayırlı kazançlar diliyorum..
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Eklememi yapcaktın..
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()İzleyelim ona göre karar verelim.. Tedbirli olmakta fayda var derim..
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Rica ederim. Anlıkta gördüğümü; kendim için takip ederken, sizlerle de paylaşmayı seviyorum.. Bereketli olsun yatırımımız...
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()XAG hâlâ 69,85–69,90 civarında.
21 EMA 68,60 civarında ve fiyat onun çok üzerinde.
MACD yukarı kesişmiş ve histogram hâlâ pozitif.
70,20 denemesi sonrası gelen satış şu an kâr satışı görünümünde, panik satışı değil.
Şu an grafik "70'e geldim, nefesleniyorum" diyor; "yeniden düşüşe başladım" demiyor.
Yt ytd ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()71,50 ilk göz ağrım. :). Bakalım nereye götürecek gümüşü bu haber.
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Satarsa azdaha eklerim..71,50 benim cepte 73 E değerse kısa zamanlı güzel olur
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Günlerdir konuşulan düşüş senaryosuna rağmen piyasa habrle birlikte 21 EMA'nın üzerine yerleşti. Açılış coşkusu satılmadı, alıcılar fiyatı yukarıda tutuyor. Şimdilik tablo "düşüş devam ediyor" değil, "dipten toparlanma güçleniyor" diyor. 70 üzerindeki kalıcılık yeni bir yükseliş dalgasının habercisi olabilir. Gümüşte gözler artık aşağıda değil, 70 üzerindeki tutunmada.
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Olmasın isterim kardeşim.. iyi gidiyoruz şimdilik
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Yinede ytd diyelim de iddali olmakta istemiyorum. Piyasa bu ne olur ne olmaz ama ben gelir diye düşünüyorum..
Ebu_Ubeyde_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Satış yapsalar da o rakamlar yanar diye düşünüyorum kardeşim.
Ebu_Ubeyde_ için cevaplandı (yorumu göster)