Üye adı:Aysimaa_
Kayıt tarihi:26 Ekim 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7706
Üye puanı:2476
Takipçileri:261
Takip edilen:236
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Hasbünallah ve nimel vekil
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Satıcıların ve alıcıların .. Alım tarafı yüksek olursa yukarı..
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()100 TL alıcıların en fazla bulunduğu yer.. Orayı atlatabilirse gidebilir..
Ya_Sabır____ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Bur kısım satıp bir kısmını bekletmek mantıklı olur..
Conileş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Tamam hocam alımlarınız'ı paylaşırsanız sevinirim.. Bende aynı fikirdeyim.100 üzeri uzak sanki
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Çok etkiledi. 4500 $ kapanış yapması gerekiyor..
Taruko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Aldığınız'ı bilse idim bende cesaret edip eklerdim.. Massallah sizde yerinde al sat yapıyorsunuz.. Bereketi bol olsun..
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Bereket'li olsun.. Bende denk geldim 94 civarına.. Keşke alsa imişim.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Bereketli olsun @Rico_
Rico_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Teşekkür ederim cümlemizin inşallah..
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()97 kırmış şükür.. Dönmez İnşallah
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Ben hiç bir zaman düşükten almadım.. Altun olsa sorun değil gumuste içerde kalma riski insanı korkutuyor.. En iyisi ya abartılı bu rakam burdan daha aşağı olmaz diyip alınabilecek seviye, yada dönüşünü beklemek, bana mantıklı geliyor..
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Bı bahane ile düşürdüler bir bahane bulup çıkartırlar elbet.. Söylediğiniz gibi haber akışı herşeyi tersine cevirebiliryor.
Arbede için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Günaydın.. Kesinlikle haklısın, öyle bir kırdılar ki; neresinden tutsak elimizde kalıyor@Risus_
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Yukarı gitmek istiyor, güç yok. Bu direncten satış yiyor..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()İşi bilen zaten en kötüsünü de hesaba katıp stop loss seviyesi veriyor zaten. (Gümüş degil milletin başını o kesim yaktı zaten)
asosyalherif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Vade derken zaman anlamında söylemiştim.. İnşallah olur neden olmasın.. Günümüze, bakınca, olmaz diye bir şey kalmadı..
Suko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Yinede morelini bozma kardeşim.. Ne olur ne olmaz bellimi olur.. Vade sorunun yoksa, kaybetmiş değilsin.
Suko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()İnanırım kolay değil. İnsanin bütün emeği gözünün önünde gitmesi
, kolay değil.
Suko06 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Düşecek diyeni, satın diyeni konuşturmadılar ki!
Suko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()İnsanın parasına da, bu şekilde söylemek hoşuna gitmiyor, fakat durumu aynen söylediğiniz şekle getirdiler..
Suko06 için cevaplandı (yorumu göster)