Üye adı:Aysimaa_
Kayıt tarihi:26 Ekim 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7695
Üye puanı:2467
Takipçileri:260
Takip edilen:236
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Hasbünallah ve nimel vekil
88-85 TL mıknatıs bölgesi..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Küçük parçalarda alabilrsin. Full girme.. Birazda altlara gidebiliriz..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Asıl biz teşekkür ederiz.. Üç tür yorum yazmama rağmen düşmedi.. Sizler gibi dengli ve tecrbli yorum yapan, kişiler b7 sayfa için çok değerl..
Ne zaman yazsanız yine buradayız takipteyiz.
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Aynen öyle @kod007
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()@dinçersiber bilgisi kadar duruşu da sağlam ustad'lardan bir tanesidir..
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Gün içi yapı: tepe › düşüş › yatay tekrar aşağı
109 üstüne atamıyor › satış geliyor
108,50 civarı sürekli test › destek yıpranıyor
Bu iyi bir şey değil
"tutuyor” değil, “zor tutuyor"
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Aynı fikirdeydim, geçen haftadan bu yana bekliyorum..103 de gelirse şayet eklerim.. Nasibimiz bol olsun..
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Süpersin, çok mantıklı bir yaklaşım.. Sabreden kademeli işlem yapan kolay kolay zarar etmez..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Selamlar .. Yarın akşam j7ponya faiz kararı da varmış.. Bilginiz olsun.. Acele etmeden bekliyorum. Siz ne yaptınız üstad..
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Amin soyledigim gibi yavaş ve kontrollü düşüyor ise fiyat hemen alma..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Sende sağol, çok fazla yorumda okuma , kafan karişır.. Allah rast getirsin..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()"Yavaş düşerse bekle orası dip değil"
Buda aklında kalsın..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Son k7rş7n her zaman bırak..103 gelirse ordanda toplarız.. Panik yapma , tepki yükselişlerin aldanma.. Rast gelsin inşallah
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Kademeli , tek seferde arada bırakır.. 109 ustü şimdilik alım yok..
108.50 – 108.30 › %12 alım (küçük yoklama)
107.80 – 107.20 › %38 alım (ana bölge)
106.50 – 106.00 › %26 alım (güçlü destek)
105.00 – 104.00 › %24 alım (panik / fırsat)
Bu rakamlarıo takip et.. Dip yakalamaya çalışma , dibi kimse bulamaz..
Karar senin.. ytd.. Ben inatla 106-105 bandını bekliycem, yanilabilirim de fakat bu benim planım..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Yazicam , panikle işlem yapma istersen.. Kaçan bir şey şuan yok..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Bekliyorum @üzgün ... Geçen hafta beklediğim asıl rakamın 105 bandı olduğunu belirttim.. En fazla 102-103 iğne atıp döner.. Kesinlikle ydt.. Bu benim kendi düşüncem..
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Henüz yolculuk başlamadı... Bekliyoruz..
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Kontrollü oyalama..
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Fed öncesi, büyük oyuncular beklemede, r7sk almak istemiyor.. Küçük küçük al- sat yaptığı için, şuanda kimse yönü açmıyor...
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu ()Emeğinize sağlık teşekkür ederiz..
seteratain için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aysimaa_ yorumu (). Ben de benzer düşünüyorum
Açılış zayıf geldi, yukarı denemeler satılıyor.
Fed'e kadar fiyatı aşağı süzüp likidite toplayabilirler.
Yarın yine 109xxx spike hareketi yapabilir.. Tuzak..
Teşekkürler.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)