Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11838
Üye puanı:9421
Takipçileri:1457
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Geçen kim dedi 42 yaşındayım. Verimli yaşlardayım diye. 15,14,3 yaşlı 3 oğlum var. merak edenler için. :))) pembe gümüşüm ruh bulsun pembe renkten ; )))
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Tamam. Öğrencem yavaş yavaş. Kendime yıterli kadar öğrenebilsem kafi. Zaman yok çocukla. Emma girafık öğrenmeden pes etmem. Size iyi yolculuklar. Gümüşlerimiz yüzümüzü güldürdü hocam.
GatsBy_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hoş geldiniz hocam.
Dün akşam benim yaşimnamı sordunuz:)
Hocam şu an s&p yükselişle kapatmak üzeri.
Yarın borsa va gümüşlerde güzel satış fırsatı verecek galiba. ( Kısa vade için ) 4,07 yarın gelcek bence.
Dündeki pembe kelebek canlandı. Üçtü bügün.
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21428482 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederiz. Emeğinize sağlık..
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Eli ayağı titreyen sadece ben değilmişim. :))
SpekAmca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()@VYaman Hocam gelmezmısınız. Hep beraber sevinç yaşamak güzel şeydir. Çok bekledık çünkü.
Bı diyeceğiniz varmıdır hocam .
( bu arada tl de olanlarada alım fırsatı verır inşaala. Üzülmeyin.)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21427341 Grafik detay ve yorumları
Evet. Doğru. Kendisi yok bu ara. Geçemi herket edyor hep :))
Gulbenc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21427067 Grafik detay ve yorumları
Sabah görmüştüm. Bı kere daha baktım. Emeğinize sağlık..
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet okumuştum. Unutun şimdi. Bir daha bakacam . :))
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ellerimle yaptığım, saklayan mantı vardı. :) onu yapiyım barı. elim titremekten iş yapsim gelmiyor.4,20,4,50 lerı bu ekranda görürsem yüreğim dayanirmı buna , şimdiden onu düşünüyorum. , afedın benı heyacandan çok yazdım. Şimdı her kese keyifli akşamlar dılerım. Hoşça kalin.
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sizde hoş geldinız hocam.
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sizde @Serpila ikinizde hoş geldiniz :)) uçuyorum ya, kelebek gibi , yemek yapmam lazim amma... @antepli87 @Aytaç_fb41 @DOGANbey42 nerelerdesiniz. Gümüşüm üçoyor, :)))
Biricik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hoş geldınız hocam. dediğiniz gelcek gibi görünüyor. Heyacandan durmadan yazıyorum ya. Şimdı @uzmn hocada bi gelse. , her kesı heyacan bastı bu arada :))
Ennsar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Dünmuydu satmam lazim demiştin satınmı gümüşlerını
_MAYA_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Öylemi. Benim 2, oğlum da lgs ye girdi. Hekinde hayırlisi olsun onların. İyi yapmışsınız. Her kese tatıl nasip olsun Bu ara gümüşüm çikıyor :))
Sabrımız tükenmek üzerı ken bize destek veren umut veren ustalara çek teşekkür ederım.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()İnşaala. Hocaların dediği dirençler ezber oldu. Daha bir az sabredelim. Nesilsiniz kaç haftadir yoktunuz
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21425665 Grafik detay ve yorumları
Sizede bir Harika hediyem olsun. Kaç gündür 3,97 bekliyordunuz hocam. Bu güne nasipmiş. Akşam ay sonu böyle kapatması gerekiyor değilmi. ..
_HERİ05_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Harika öğlen dediğiniz gelmiş , ! Hocam pembe kelebekler canlanmış,
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hoş geldiniz. Bu gümüşu bir az sat mı demek oluyor. ? :)
_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Anladım hocam. Bi uğrayıp selam veryyım
Dedim.
@GümüşTüccarı Şaka olsun dedim hocam.
Çok güzel bilgi paylaşilmiş. Hepinizin emeğine sağlık. Hayırlı günler dilerim.
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)