Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Üstadların değerini Anladim usta olmak çok zormuş , :)
MaSTeR_AyFoX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: DOLAR DİRENCİ TEST ETTİ
2 yerde 0,618 var. 7,48. Ve 7,68.
Niye 0.618 ı 2 yerde kullanıyoruz. ? Bir kere kullanmak gerekmez mi ? (Çalışma amaçlı soruyorum)
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Gram altın TL iyi görünüyor ytd
yarın boş zamanlarında rıca etsem gümüş yada ons olsun fibo çizgisini kaldırmadan grafikler paylaşabılırmisin benim için. O fıbo sayıları varya onu , değerini ve hangi sayı dahada önemli görmek alışmak öğrenmem için. Çok karışık. Zorlanıyorum. Kolay gelsin güzel kardeşim.
ALONE_EAGLE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 01.10.2020 gr/tl ve gumus 66vip
21 günlük, 50 ve 100 günlük ortalama nerden nasıl bulunur. ? ( Fibonacci öğreniyorum. Benim için bir az yazabilirimsiniz rica etsem ? ) bir az anladım. Amma sizden sormak istedim. Teşekkür ederim.
66vip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 01.10.2020 gr/tl ve gumus 66vip
Anladım. Hedefimiz gelir inş..
66vip için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 01.10.2020 gr/tl ve gumus 66vip
Olmadı hacam hala 5,87,6.02 arası gibi duruyor.
66vip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: DOLAR DİRENCİ TEST ETTİ
Hocam fibo da 0,6182 daha mi güçlü 0,5 mi ? Böyle düzeltme grafiğinde hangisinden dönme ettımalı güçlü oluyor? ( dolar a bakmayın ) fıbo öğrenmek için sordum.
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()23.85 taş gibi çıktı hocam. Fibonaccıda kaça denk geliyor? 0,38 mı ? Yada 0,6182 mi?
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()2.87 ile 3.02 arası 10 gün kalmıştı git gel yaparak. 20 en az kere al sat yapmişti ustalar. Ona benzemeye başladı bu ve 3.45 e hızla gitmiştik.
12BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Çok terbiyeli, çok efendi saygili , dürüst, samımı , zarif , Çalışan @Yılmaz34 @celik2119 @Aytaç_fb41 @uzmn @The_RePaN , ( grafık güzeldi. Sağol. ) @Analitik @super_conqueror @MaSTeR_AyFoX @Ennsar @ALONE_EAGLE @DOGANbey42 @melaike diğer tüm yeni ustalar ve sitenin güzel insanları hayırlı günler dilerim.
Her şeyin en iyisini nasip etsin. Rabbım..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Yükseliş hissi verip 30 dan düştün Kandıra Kandıra
Nakiti olan aldılar dipten doldura doldura
Kafalar karışık , yönün belirsiz ,
Tenhada saklandım satış için ağlaya ağlaya
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Niye ikimizden fazla vergi alıyor ?
Kartal1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()İyi o zaman. Ons da dayansa dolar la el ele Çimen'lerde yürüyecek demek. Hadi o zaman. :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()@super_conqueror sizde bir bakarmisiniz. Dxy ve rasyo düşen kanalı kırdı. dolar da düşüş bekliyordunuz? Ne olacak. buna göre ? Dxy güçlenirse dolar daha güçlenmez mı .
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Dax geri dönmek istiyor. 96 ye giderse düşen kanalı kırıp dahada yukarı gitmez mı ? dolar da düşüş beklemek hayal mi oldu ? Bu ons i baskilar mi yine?
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Değişmemiş. Sordum adamdan daha gerçekleşmedi dedi.
Tez vakitte olur inş.
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Var. Denedim ben. Amma kaldırılması iyi olmuş. Çok verdik.
Cevap veren her kese teşekkür ederim.
Sabahtan bu yana bilgi veren üstadlara da sağol . Hayırlı günlerimiz olsun..
kaptroy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Vergi yi daha kaldırmamışlar. Döviz ve metallerde. Ne zaman gerçekleşirki.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: @çalıkuşu. Bu sızın için.
@Matse Vergi var. Gram gümüş aldiğiniz gibi.
Acami gümüşçü. Tl le gram gümüş alıyoruz. dolar hesabından ons altın ons gümüş alabiliyorsunuz. Bireyselden. Vakıf katlım kullanıyorum. Ons ve gram alirken vergi var. Satarken yok.
Hayırlı akşamlar dilerim. Hoşça kalın..
Acemi_Gümüscü91 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: @çalıkuşu. Bu sızın için.

Dolar varsa dolar hesabınızda ons alabılyorsunuz.