Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: ons gümüş

ons gümüş
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sitede bir sorun var galiba. Bir hafta oldu. Bazen kendi yorumumu bile göremiyorum. Bazen en iyi takip ettiğim ustaların yorumunu göremiyorum.
Baktım 6,7 kişide beni engelledi. Hiç bir konuşmamız yada aramizde bir olay yokken. Oysa bende hiç bir kişi engelli değil.
Yani bir yanlış anlaşılma var sitede. Yorum gözükmeyince kendisini engelledi sanıp o kişide bizleri engellemiş olabilir. @admin in yapabileceği şey diye düşünüyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sizin girafiğinize het zaman güvenmişimdir. Elinizde gümüş yokken bizler için iyilik yapmaya çalışıyorsunuz. Emeğinizin karşılığını bulursunuz inş. Bol kazançiniz olsun.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hayır. Daha satmadım. İlk satış hedefim 28 ler. Parçalı. Benim yolum daha çok uzun. :). ..
Beyazgul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Güzel anlatim @Atik48
Hepinize hayırlı akşamlar. Güzel hafta sonu dilerim. Hoşça kalın.
İMAJ_MUTFAK_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet ayni. Alimda vergı var. Az zaten. dolar a sattığımızda vergi var. Az. Düştü ye geçen. Dolar sürekli arttığı için amaç dolar tutmak gibi olyor. Misal 5,50,6,70 lerden aldiğim dolarla ons almiştim kaç ay önce.
Aslan54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Zaten dolar a ons gümüş almiştim.
Atik48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Vakıf katilim

@uzman06 Bakin işte. Satarsam dolar hesabime dolar geçmiş oluyor.
Tl hesabimi açip satiş versem elime tl geçmiş oluyor..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Yeni Yıla çok az süre kaldı. Gelcek hafta işlem hacmi az oluyor. . 28$ lar bekliyordum. 26.20 leri kırarsa yeni alim gelecekti. geçen gün 24,40 kırıldığında güçlü alım gelmiş. Teşvikte çıkmadı hiç.
30$ 28 ler geçıksede Ocak ayı gelir. Sanayi üretim ve teşvikle. Ytd.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()dolar var mi ? Dolar hesabiniz var mi. Onu açin ve bir az alip deneyin. Çok az. Yoksa alamazsiniz dolar ve dolar hesabiniz yoksa.
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet o. Bir kere gördüm Sonra bakmamıştım hiç. İyi akşamlar. Öğreneceğim.
A_atila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Him. Anladim. O kaldı benim öğrenmediğim. Kisa al sat için kullanilyor doğrumu ? Ben gün içi yada çok kisa al sat yapmadiğim için dediğiniz şeyi öğrenmemiştim. Yârin bakacağım. Sağol..
A_atila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet işte o yüzden ne kullanıyor. Ne çiziyor diye merak edyorum. Bilmek görmek isterim. Harika işte.
İMAJ_MUTFAK_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ons Altın da kulp gördüm. 2075 hedef. Ama çanak 3,4 ay alır.
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()@__Dersimli__
@_Richie_Rich
Merhabalar. İkiniz çok eski ustalardan. Biliyorum. Tecrübelisiniz. Murat2525 çok güzel Gırafık çiziyor. İkinizin hiç gırafık çizdiğini görmedim. Rica etsem zamaniniz olduğunda ons giram yada gümüş gıram gırafiği atabilirmisiniz. Merak ediyorum. Çünkü her ustanin çizdiği çok farikli oluyor. Sizler hangi araç yada hangi gösterge kullanıyorsunuz. Yani girafık çok sevdiğim için rica ettım. Yanliş anlamayın. Umarim siZleri takip edenlerde merak etmiştir. Teşekkür ederım şimdiden..
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet. Bir çözemediniz şunu valla.
Gümüş giram
Gümüş ons
Altın ons al sat yapıyorum. Banka memuru ile alakası yok. Kendinizde hesap iban açabilirsiniz. Vakif katilim bank internet şübesinden. Gıram almişim vardi. Bu sefer dolar a satacağım. Artık iki pacaklı yapmak istemiyorum. Tek ons dolar al sat yapacağım. Ful maldayım. Nakıt yok. Satarsam dolara satacağim yani..
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şu grafiğin güncel halini bir daha paylaşabilirdiniz. Hakikaten güzel detaylı çizilmişti. Bekliyoruz.
Murat2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aynur1 yorumu ()7,58 in Altın a inceğini sanmıyorum.
Traderrrrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Niye ikinci kez izin vermesin. Günde kaç kez al sat yapabilirsiniz siz istersiniz.
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Burası orta uzun vade için alım yeri olsada çok kisa vade alim yeri değil. Geçen gün 24,40 kırıldiğinda alınabilirdi. Şimdi ikinci bir dırenç var. 26,05,26,20 geçilip 4 saat ve Ya gün kapanişi geldikten sonra alınabilir.
@uzmn hocamin yazdığı gibi her an “ aşı acıl kuulanım “ onayı gelebilir. İndikatörlerde bunu destekliyor. Ytd. Elimizde mal olanlar sabır ve sakinca beklenmeli. Ben bekliceğim..