Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şu 35 i bekliyorum hocam. 42 ler başkasının olsun. :).
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #24830192 Grafik detay ve yorumları

ons gümüş 4h
günlük 25.55 ve 4 saetlıkte 25.72 üste lkalmasi iyi şu an.
26 bölgesini güçlü hacimli bir şekilde geçebilsinki kalici olsun .yoksa yine 25.ve 24 bölgesisi test etebilir. destek dirençler girafikte. ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Metalleri manipüle ediyorlar hocam. Çiziyoruz uğraşıyoruz . Umut veriyor. Bir anda yok Oluyor. Çok faydanız dokundu şimdiye kadar. Bir zaman gelmek işitiyorsanız her zaman bekliyor olacağız. Sizinde Sağlıklı huzurlu günleriniz olsun.
strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Günlük 6.10 üstü olumlu.
6.27 Ve 5.98 arası gözüküyor. Şu an. Bilemiyorum. Destek direnç böyle.
Ema 6.17 , fiyat 6.17 üste kalmalı yükselmek istiyorsa.
6.08 de bulut alt desteği.
Kendiniz karar verin olurmu. Hayırlı sabahlar.
Yilxxx için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Pivot 6,04 Üste 6.14 ve 6.21 gözüküyor 15 dakikalıkta. . Ytd.
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()dolar yarin mb ver. Biliyorsunuz. Kaç poan yapar bilemiyiz. Çok düşürmeyecekler. Kendileri için. Ve alim gücünü artırmamak için. 7,30,7,55 arasi git gel. Bir süre. Kendi düşüncemdir.
Kds için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederım
drtunahan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Evet hocam. Bende oaralardayim artık. Gümüş ayrı o ayrı. Oradan buraya geri döneceğini sanmıyorum :).
Ama eninde sonunda bu gümüş ons yükselecek yil sonuya kalmadan. Girafikteki çanak ve W formasyonu çalişmak zorunda. Yarin bir güzel çizeyim iç içe 3 çanak. :)).
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ons altın EFT lerde ons altın satıp ons gümüş alımları var.
Biden gümüş için iyi gelcek ileriki günlerde ( konuşmalar filan)
Ons altinda son dip 1760 lara gelse bile ons gümüşün 24 lerden ineceğini düşünmüyorum. Ons gümüşler duruyor. Satmadım. İlk Çeyrek te 32$ ve ondan sonrasında 35$ da satış yapacağım. Bu sefer 26 ,26,20 den aştığı anda en az 100..150 dolar lık günlük hareket bekliyorum. Agresif olabilir. . kendi düşüncemdir.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederiz hocam. Çok güzel ifade etmişsiniz. Çizip çizip duruyoruz. Çoğdan gelmesi lazımdı grafikteki hedefimizin. Oynayıp manipüle edip duruyor. Önemli yerdeyiz. Eğer biden buğun yeşil enerji filan hakkinde konuşma yapmazsa yine burdan 25 doğru dönecek gibime geliyor. 26.20 ler bekliyordum gelmedi daha. Bekleyip görelim. Hocam iyi akşamlar.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sanayide kullanildiği için
Yeşil enerji kaynagi
9aydir düşen rasyo kaynaklı
Gümüş pilatin Altın dan ayrışti aslinda. Fakat di- ki- tal paraya çok yönlendi bu aralar. Bu da ons lar için kötü oldu bence. Ama yil içinde gümüş için olumluyum.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()altın EFT hiç görülmemiş Oğuz satişi var. 1869aşılmadıkça 1825 ve alti getirebilir. Mal alim yok. 1765 ikili dip olabilir mi. Buda ihtimal.
Gıram gümüş 6.27 e kadar potansiyel olabilir .
Ons gümüş 25,50 i 26 ve üzerine çıkılmalı. 24.50 ve 3, dip 22,55 ler de bir ihtimal.
25 destek şu an. 25.93 u deneyebilir 25 de kaldıkça.
Hacimli alım ve ya büyük miktar teşvik gelmedikçe bir az daha bekleticek gibi duruyor. Tabi yarınki olaylar da tetıkliyebilir ons lari.
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()neo sattim alim için 25.50... ve 24.60 ve 23 kademi baklyorum . 26.80 üstü kaldikça çok çok gideri var asil hareket daha başlamadi . ytd. elimde eos . rvn. xlm var . bu dönem ucuz coinlerden alip kenara birakmak iyidir.. hoşça kalin hayirli günler dilerim
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Konu: xlm

xlm
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Konu: eos
sira gelsin artık . çok bekletti
Crypto_00 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Konu: eos

eos
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Şu an için dot . Link . Ada için düzeltme beklenmelı. Çok yükseldi çünkü. Almiştim geçen günlerde karimi alip çıktım. Elimde neo. Eos, rvn . Xlm var.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Ben Eos alip sattim 3,65 den. Ve şu an yine aldim. 2,75 civari. 4 e kadar en ağzından 3,85 e kadar bekliceğim. En ucuz kalan Eos şu an.
Yakub için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Paylaşılan grafikler girafikler çıkmiyor buğün. Ne oldukı..
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()ons gümüş 4 saat

@Selma5377 hocam dünkü 4 saatlıkte deiğişen bir şey yok bende..akşam kapanişi 25.94 üstü olursa ancak iptal olur .teşvık mıkdari ffazla olursa kelebek canlanir .ya az olurda beğenmezse ...