Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1455
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet. Orayı kirarsa 26,65 var.
ErtanSoydan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bir günde gitmez Ya. Belki yarin Ya da ondan sonra yine dener.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ons Altın 1877 i bekleyin. Aşarsa kapanış gelirse hızlanır. 1912 ler ancak gelir bana göre. Altin ve dolar dip çalişmasi yapiyordur bana göre. Gümüş 25$ üste, giram 6.20 üst hiç alim tevsiye etmem. Bilemiyorum. Kusura bakmayin
Gümüş_delisi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Yukari gider diye burdan almayın bence.
Satış yoğun bölgesi 27.50 idi.
29.85...30 geçemezse 28.40...27.50 bile gelebilir. Güç tıplayip üst dirençlere gidebilir belki.
Böyle zamanda mevcut pozisyonu korumak , piyasanın sakinleşmesini beklemek gerek
Ons bazda çok yukarıları beklesemde giram için dolar i düşünmek gerek. 5.60 ve 7.15 arasi gökyordu bende geçen. Şu an 6.60 önemli
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: giram gümüş

giram gümüş
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()32 var en önemlisi 35$. Hep yazdim geçmişte 26 dolar dan 35$ arasi 3 sene git gel yapmiş.
Ufuk0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teyıd yani pulbeck yapmak istersen 28.13 ve 27.50 den dönmesi gerekir. 2 gün yine bir az ateşin sürmesini beklerim. Şahsi görüşüm.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Önce muradina ersin. Kaç aydir baskili kaldı. Gidebildiği yere kadar gitsin. yorulduktan sonra duracak bir yerde. Ve boşlukta dinlenir belki.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bilemeyiz. Sabirla beklemeniz lazim
sfbll için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Etf ciddi artışta. Altın dan çikiş gümüşe giriş var. 34 milyon. Enfilason yukarı giderken , gümüş spekülatif hareketler yaşanmaya başladı.35$ beklesemde Geçen sene 18 dolar dan 11 dolara düşmüştü GAP vardi çünkü. Şimdide dün akşamki GAP i unutmamak gerek. 27.11...28 arasi. Giram olarak 6.42...6.60 midi oralar. Alim için beklenmeli bence.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bir az kalsin. Ama hepsini ful satmayin
RXZ5K2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Burdan da dönebilir. Ama ben 34$ da 10 k yani bir parça satacağim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Satarmiyim. Hedefe doğru. Bakin kırıtık yerdeyiz. İsteyen kar edebilir. Her kes kendi karari
İstanbul_un_babası için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()1860 üste kalmasi iyi olur. Hem gümüş yardem eder altina. 27.50 üste kalmasi lazim gümüş
gence için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #24998739 Grafik detay ve yorumları
Geçmişte 26$ ile 35$ arasinda 3 sene kalmiş.
Temamudanya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ve şunu söylemek istiyorum. Al sat yaparak var olani kaybetmekte var. O yüzden çok az al sat yapiyordum. Artık dahada al sat yapmicağim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #24998550 Grafik detay ve yorumları

Dekont
Bazen al sat yaptim diyorum. Bir kere dokont atayim. Cuma günüye ait. Az bir şey ama.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()32...35$beklediğimi sürekli yazdim. @Analitik Evet analitik hocam. 24.40 da ve 26,40 da güçlü yeşil mumla kapattıktan sonra hizla yürüdü. 29,85 kapaniş yapsin. Yani geçenki tepeyi kırsın. Yine bakarız.
Düşerken cesaretle izlemiştik. Hocam. Şimdi çikarkende risk alip yine izliceğiz. Risk = rızk demek bazen..
gence için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #24997800 Grafik detay ve yorumları

1g
Çanak tamamlanmiş. Şimdilik böyle girafik olsun. :)). 29,85 tepeyi geçer mi? 7 li seviyeler kalici olurmu ?
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()5.9x larda alim fırsatı vermişti. Şimdi burda 2..3 gün kalırsa yine burdan alan illaki olacak. 33$ larda bir hafta kalırsa ordanda alan olacak. Sindire sindire. Ben 26$ üst gümüş almam. Son hedefime kadar elimdekileri bekliceğim. Kardan olayım ki ters olmayım..