Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1455
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25656938 Grafik detay ve yorumları
dolar 7.77 dinlenebilir . gelcek hafta icabina bakar mi bilemeyiz . 8. o5 bile olabilir. bende tl var . 10 k alim bekliyorum . 6.06 ler gelşirse eğer.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25656893 Grafik detay ve yorumları
ne olur onun alti yok diyelim uçurum olur. geçen sene 1350 den sonra 1550 lerın aşilmasi ile 2000 lere gelmiştı. emalar çok uzaklaşinca özlemiş . bır görüştükten sonra yine 2000lere doğru inş ayrilirlar . önce bir tepki yükseliş görelim. 1800 e yatlaşsin bakalim.
ErtanSoydan için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25656666 Grafik detay ve yorumları

altın ons
100 ema 1677 e değmiş oldu. dilerim umut ederim ne olur burdan dönsun.
ve 1760 a kadar bir tepki yükseliş gelmeli. geçemezse tek bir destek kaldi 200 ema 1540 . yazmak demek istemiyorum ama gırafik 5 aydir her desteği kıryor. ve gümüşta aldi peşinden çekyor.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()6.16 ema
6.09ema 100
5.98 15 dakikalık Tp1(al)
5.85. Tp2. Bu dolar bize gıram aldırtmıyor. (Al)
Yükselmesi için 6.21 üste kalmalı. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederim. İnceliğiniz için.
ghostcrow için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gıram gümüş kanal var. Alt bant 5.98 , üst bant 6.64 gibi. En dibi en tepeyi beklemek doğru değil. 5..7 kurş farıkla 6 lerden alip 6.55 civari satmak doğru gibi şu an. Diplere yakiniz yani. 6.05 gelse bile alabilirim belki.
Zararkess1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şimdide ucuz. Ema bır az daha beklemeyı tercih ettım. Elimde Zaten gümüş var. 22...23$ dan almiştim.
atmetmuti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()6.55 lerde satmak için.
Zararkess1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ons lari teşvık ayakta tutuyor yine.
Abd 10 yılliklar bir az daha yukari gidebilir. Bu ons lara yine baskı yaratır. Ve dolar in 7.77 lere gitmesine sebeb olabilir. O yüzden 6.03. Ve 5.97 gelirse 10 k gıram gümüş ek yapacağım. önümüzdeki kisa günlerde..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25603617 Grafik detay ve yorumları

ons Altın
haftalık ema 100 olan 1677 e çok yatlaştık . yarını atlatirsak
pazartesi günü teşvık onay habari ile yavaşça 1860 lere doğru bir tepkı yükseliş gelebilir .rs diplerde tepki gelmeli .
artık gümüş ons yerine ons altın ve abd 10 yıllık takıp etmek gerekir bir süre.
dolar burda kapatirsa 7.70 ler gelebilir.
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25584222 Grafik detay ve yorumları

abd 10 yıllıklari
çok çok önemli dirençi kırmiş fibo 0.618 olan 1.39 destek olmuş artık. bu Altın orni aşagi kırılmasi lazim ons larin yükselmesi için. çok kisa vade kıracağini düşünmiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()abd 10 yıllıkların geçici yukseliş olduğu söylenyor. geri döner de ons lara can girer . paveli atlattıktan donra . dolar geçen haftaki gibi dursa idi alim yapacaktım.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Tepkı aldı her halde. Buradan dönerse iyi olur. Ons lar için.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25574206 Grafik detay ve yorumları
Ons Altın
[grafik d=240074_GR2021v694k6.png]Günlük kapanış 1700 altında hem psikolojileri bozar hem de düşüşü hızlandırır!
Vyaman hocanin çalişmasidir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()yarın pavelin konuşmasi var bu adam her konuştuğunda ons düşüyurdu. yarın ons iğne atabilir . ek yapmayi düşünyorum. dolar 7.20 alti bir daha gelirmi bilinmez.
Fil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()dolar yerınde dursa idi ons Altın 1680 e o kadar yatlaşmişken gıramlar için iyi bir alim firsati olurdu . biri çikior oburu düşüyor. oburu düşüyor biri çikiyor. kovalamaca oyunu oldu resmen.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Maalesef. Altın bir az zaman alacak gibi , şu an gümüşün 26 in altına inmemesi ve gıram gümüşün 6.27 üste kapatması pozitif tır. Hocam. Dilerim gümüş dahada altından ayrışır önümüz günlerde. Teşvık can verir bir az. Ve yine yeni paket çıkarmak zorunda. Teşekkür ederiz. Umarım iyi sinizdir.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25498407 Grafik detay ve yorumları
Gıram gümüş 6.28 üste kapatmali yükselmesi için.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()dolar 7.48, ve fibo 7.53 üste kapatırsa 8.10 hedef olabilir önümüzdeki günlerde.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #25495637 Grafik detay ve yorumları
evet aynı isim
Arslan_Bey için cevaplandı (yorumu göster)