Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11805
Üye puanı:9404
Takipçileri:1454
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 11 Ağustos 2025 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
az önce paylaştim aslinda .. çıkmadi mi sayfaya .. giram bazli her yerden alınır derim hep ..
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Konu: 5 Ağustos 2025 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
ben spottan stop oluyorum .. ettimde .. günlük mum altina stop koyuyorum .. giderse benim .. bende kaldiraç yok ..2 sene önce 3 kez denedim .. hiç sevmedim .. çokur gibi yok oluşmuş o forex .. hele hele coinde kaldiraç açmak siirlanmaya gitmek demektir .. sopt en iyisi .. btc vardi .17 k dan aldim ..32 k da sattim .. bir daha alamadim ..120 k şu an
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 11 Ağustos 2025 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()cuma hafta kapanırken verği konusunun olmadiğini açıklamış..
o yüzden geri çekiliyor .. altin 3327 gümüş 37.20 leri test edicek mı bakacağiz ... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34197476 Grafik detay ve yorumları
geçende demiştim . ben kademeli gitmeyi tercih ediyorum ..39.61 aylık kapanış yapmadan 67 vermem doğru değildi .. cuma akşam burada analiz sohbet ederken yaziverdim .. 34..3 sonrasi yavaş mumlari doldura gitmesi çok önemli ... niye yükselmiyor diyecekler emma 37.0 üstünde hiç 3 ay kalamamış geçmişte ..37.0...39.61 ..40.50 lerde en az 6 ay ve ya 1 yil git gel yapmasi mumların iyice oyurmasi sonraki yükseliş için hazırlıktır .. rasyo ve gümüşte sizin çok fena rakamlar ..78 e gelsin sonra bakariz .. ve 12 rasyoda yanı bir şey diyemem ..
orex denedim 3 kez baktim olmiyor .. zarar ettim .. ondan sonra zaten giraık ögrendim .. sanal desem 2020 7 kat yaptim .. yarisini çektim kullandim .. şu an 5 kat karda olan var ..5 kat zararda olan var .. link . eth.. ena . çok güzel karda mesela .. gümüşe kaydiryrum .. ne alişiniza bağli .. bende kimseye tevsiye etmem .. amma ben içerideyim .. haraketli .. girafik stop yeri biliyorsaniz kar edersiniz .. dilerim gümüşte söyledıklerinz olur ..
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34195444 Grafik detay ve yorumları

eth usd t
her güçlü direnç kırılmak için vardır kırılmaya mahkumdur . destekler tutunmak için vardır ..geçeye not son söz ..ytd
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34195414 Grafik detay ve yorumları
teşkur edrim ..
kısa vade yorucu hem satip alltan aliyim derken tl bazli kaçıp gidiyor.. düşüşlerde ekleme yapilir beklenir ... gerçi geçmişte 13 sene beklediler 30 üstü gümüş alanlar .. artık infilastıon ortamindayız ... tram varken pek uzun süre düşmez diye düşünüyorum .. iyi akşamlar .. artık kaçtim ..
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34195401 Grafik detay ve yorumları
37.50 üsteki
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34195399 Grafik detay ve yorumları
3 aylıkta 37.0 üsstekı kapanışlarda hede 67 dolar dir ... ılk kez çok ileri bir direnç yazdim ..1..2 ay sonra gelmedi demeyin ...2..3 .. yıl ne bileyim ...
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34195397 Grafik detay ve yorumları

xagusd 3 aylık
3 aylık ve 6 aylık ta kırmizi bulut yeşile döndü ..
yine 1ay 23 gün sonra yanı eylül ayi aylık kapanış 37.50 üstünde yaparsa tarihi bir kapanış olucak ..çünkü şimdiye kadar 37.50 üstünde hiç 3ay kalamamiş...
uuuzun vade rasyo düşüş beklentim ile uuuzun vade gümüş beklentim uyuyor bir birine ...
ben sanal paradan kar ettikçe gümüşe yatırıp bir yatırım saklama araci olarak göroyorum ççben gümüşü al sat yapmiyorum ..o yüzden kisa vadeciler beni hiç takip etmeyin ..girafiklerim günlük hatalık aylıktır ... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
evet .. hiç sorun yok . abd fiziki altina vergi getirdi .. bu da altina talep demektir
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
gümüş ve Altın a hep haftalıktan bakmak çok iyidir .. medem yatırım saklama araçi .. uzun vade bakmak gerek
TUĞRA44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
haftalık yanı bugun
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
3384 üstü hatalık kapanış gelecek hafta yükseleceğim diyor .. ytd
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
haftalık günlük daha sağlikli olur :))
TUĞRA44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()ben 92 ye inmesini beklemiyordum ... şimdi 92.50 üstü alti olarak bakıcağim ... neyse şü gümüş düşmesinde :)) kisa vade 92.0 e kadar tepki yükseliş olabilir belki .. ama ana yön aşaği bende ... bakalım ... geç oldu .. iyi günler her kese
TUĞRA44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
rica edrim ..
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #34195321 Grafik detay ve yorumları

bu gün hatalık mum 90 üstü kapatamazsa gelecek hafta az yatay düşüş beklenir .. içi moku bulutu inceldi kırmızıya dönebilir .ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 1 günlük rasyo

1 günlük rasyo
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: xauxag
@TUĞRA44 th ..95 den çekmedim .. çizgi en tepeden çekilir ...92.50 aşılmadan 98 mümkün değildir ..
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)