Üye adı:Ayıboğan04
Kayıt tarihi:2 Nisan 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:164
Üye puanı:32
Takipçileri:2
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Kuvette çolta bi fark yok 384den alıp 386 dan satıyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Valla ben dün 383,89 dan 150 gr aldım Allah utandırmasın düşerse kalan paramla 150 gr da alttan alır dengelerim diye düşündüm hayırlısı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Sanırım ben biraz sonra full gircem gibi hayırlısı
Baycu2434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Ya brn iki gün önce kendime hedef koymuştum 36xx lar gelirse alacam daha aşağısını beklemicrm diye ama işin rengü suan baya değişik
Baycu2434 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Tam alıcam izlediğim grafikler geliyor gözümün önüne düşecek diyorum sonra bakıyorum yükseliyor ne iş anlamadım
fatih3438 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Uzun vadede biiey olmaz gibi ama ne bileyim sabahtan beri ekrana bakıyorum sabah alsaydım 4.500 kârdaydım
fatih3438 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Şeytan dürtüklüyor vallahi şimdi 350 gr kadar girecem korkuyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Allah muhabbetinizi artırsın :)
juli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Adam dört nala geliyor :))
juli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Mesut al'ın videolarını izliyordum kaç gündür düşecek diyo tl de kalın diyor almadım acaba hatamı ettim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Editörü mutra olmasın :))
Dilekli45__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Arkadaşlar senin bankan la kuveyttürk mobil şube arasında alım satımda falan bi fark var mı bilgisi olan var mı? İki uygulamada kuveyttürk'ün uygulaması değil mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()3 hafta önce falan 343 tl den 349gr almıştım millet o gün delimisin diyordu terse kalırsa beklerim dedim 385 i gördü aç gözlülük yaptım satmadım daha çıkacak diye. sonra birden düşmeye başladı geçen hafta içi en son çok Düşecek dediler diye kârdan zarar ederek 369tl den çıkmıştım 13 bin kâr yerine Yaklaşık 9,400 tl kâr aldım sonra 1-2 lira kârla bir kere al sat yaptım para çoğaldı ama gr eksildi alttan alcam diye hala bekliyorum kaç gündür elimden tlf düşmüyor keşke satmasaydım diyorum şimdide gözlerim bozulcak artık. Şimdi burdan alsam muhtemelen düşecek o yüzden çekiniyorum. Aslında parada lazım değil ama ne bileyim ya
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Nasıl yani adaş?
yusuf160211 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Konu: Rasyo/4h
Düşüş mü yani?
hunter43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Valla çok heyecanlı ya bu ne arkadaş ?
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Kimi yalandan aldım der, kimi yalandan sattım der, kimi terste kalana sevinir, kimi az kâr edene sevinir, Ne kadar bozuk bir toplumuz biz ya!
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Dün 371 den alınan 355 gr 375 den 1100 tl kârla bozulmuştur. Sabah düşerse bidaha alırız Hayırlısı Olsun
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()Güzel kafa :)
___Blackgirl___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ayıboğan04 yorumu ()@MUTRA_72 neden eleştirilince herkesi engelliyor :)