Üye adı:Ayhan_623
Kayıt tarihi:20 Şubat 2023
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1073
Üye puanı:40
Takipçileri:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Gümüş neye göre ucuz yok burdan yok surdan evet piyasaya enflasyona göre ucuz ama baskılayan güçlü bir piaysa var gitmesini istemezse istemez gerçekte Alican kenara koycan ben bunu anladım 20 Aralık gecesinden sonra bu kadar terste kalmamıştır geçen sene bile bu kadar düşüş olmadı çünkü belli bir yerde sabit tutmaları işe yaramadı oyuzden Şubat enflasyon açıklamasından sonra dalışa geçtiler birden daldılar sonrada yavaş yavaş. Dalislara devam hiç bir yerden dönüşü kestiremedik pazartesi sabaha karşı yükselme olmazsa buralarda sayarsa dususler devam eder y. t. d benim görüşüm
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Piyasa satış değil alış yapılmasın istiyor satan satsın onlar istediği alım olmasın vede biz kuru sabit tutalim yükseltmeye lim böylelikle artış. Olmasını fiyatlara yansimasin enflasyonu düşünelim diye kapanislar düşük oldumu devamı gelir
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Satan makastan alamaz diye herkes bekliyor sanırım burdan döner zıplar çıkar diye ama o hala düşüyor
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Düşüyor yalandan 5 kuruş artıyor sonra yine aynı seviyeye geliyor sonra yavaştan inişler yapıyor 12.60 yazdimi sonra yükseldimi düşüş devam eder kendi fikrim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()O seviyeye gelirse illaki 11 lere iner ozaman 14 bile 2024 kalir
Borsa_ons_gumus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Burası piyasa borsaya göre burdan akışında farklı satışında gercekteki rakam dışarısı ama sen burdan 100 Gr altın aldığında bankadan ucuza alıyorsun ama ucuza bozuyorsun şöyle bir seçeneğin yok bankaya gidip ver benim altını diyemezsin ancak 1 kilo sanırım tam bilmiyom veriyorlar ona ulastimi burdaki düşüşten piyasa fazla etkilenmez
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Asya'da alımı durdurdu kacgundur salıyor onlarda bakıyor onlar alıyor düşüyor alıyor dusuyor
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()İyide gümüş bizde sanal gerçek yokki piyasaya göre bankaya Göre alım satım yapıyoruz şuan yani şunu diyorum bankaya gidip ver bana gümüş dışarda daha iyi fiyata bozdurcam diyemessin ama dolar ı isteyebiliyorsun
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Has Altın satış 1135 1140 arasi
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Pazartesi not edin burdan kaldığı yerden düşmeye devam edicek alım yok herkes bekliyor bakıyor alan aldık ça düşüyor y. t. d bu arada 12.10 geldimi kalır diyenler niye oralara kadar geldiğinde 11 lere gelmesine engel varmı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Gümüşün olması gereken dolar ın olması gereken yer burası değil üst bölgeler ama aylardır kuru sabır tutan doları mesela biz 18.88 lerde tutabiliyorsak en dipe çekip o dip sadece tahminler var ve oralarda aylar boyu altını gümüşü baskilayabilirler demek istediğim şu burdan 14 ziplatmazlar Mart Nisan boş gelmez oralara kadar 13.15 atsada baskı ve satışlarla yollamazlar
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Birden bile yükseliş bekleyen daha çok bekler 14 hayal bana göre heleki bunlar 12 Altın a çekerse bırak 12 zor görür enflasyonla mücadele kararlilar piyasada alım yok dip yok inecek hergun salacak geçen yılki fiyatlara çekecekler ne kadar dip o kadar alım zengine benim fikrim
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Dip neresi dip yok düşüyor bir benimsemisiz 12. Ler bunun onlara dusmeyecegini dahada assagiya gitmeyeceğini guvencesi ne düşmesini engelleyen ne alım mi var şuan sanki yavaş yavaş salıyor haftaya kaldığın yerden hergun daha da assagiya salmayacagi ne garanti adamlar ddiki enflasyon mücadelemiz baslamistir ben bu sözü geçen sene duymadım bu sene duydum vede duyduktan beride salmaya devam ediyor sartlanmadak alım yeri diye benim görüşüm tabii
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Ben çıkar dolar a parite ederim yarı yarıya bu şekilde kalırsa haftaya dahada düşer y. t.d
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Alım yok alım olmadikca baskı düşürüyor bu şekilde herkes beliyor nereye kadar diye hafta sonu haftaya burdan başlarsa düşebilir dusurdukce düşürüyor lar sonu yok mu bunun geçen sene 20 aralıktaki den daha ters bu şekilde bir düşüş nasıl bir piyasa bunlar düşünce enflasyon mu düşecek sen git markette ki yumurtayı kasaptaki eti düşür
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Nasıl bir vurgun böyle şaka gibi her çıkış yapmadığınız an dahada zarar çok bu nasıl bir iş
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Burda çok kalmaz gibi bu hafta kalsada haftaya assagiya çeker gibi geliyor ozaman 12 13 arası çok gider gelir şuan yükselmesine neden yok Mart'ta faiz arttirimda var nedersin sanki daha assagiya salacak gibi Altın da bile assagiya yön diyorlar
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Yükselmesi için bir neden yok zaten alımda yok çoğu zararda Mart'ta boş dahada düşer gibi geliyor bana salmazlar zaten burdan yukarı çok sicramaz burda kaldimi dahada aşağıya düşer cuma sonrası birazdaha dip Asya'da almıyor baksanıza bir umut bekleyis ama benim görüşüm 12 lerde dip olacak hatta 11.50 bile gelebilir önümüzdeki ay y. t. d benim görüşüm şuan bende beklemedeyim geçen gün binara 13.25 den dolar a parite edicekken vazgeçtim yine yanlış karar vermişim. sanirimnaylar boyu 12 /13 arası olacak hani burdan zarar kes yapsam mevduata koysam 2 ayda gelcegi noktaya belki mevduattan yakalir diyorum bir tarafta bekle diyor iyice can sıkıcı iş
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()14 artık şimdilik hatta Haziran sonrasına kalır ama Eylül Ekim de olabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ayhan_623 yorumu ()Yarın cuma kapanış günü moral bozacak bir seviyeye gelebilir.