Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3836
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:574. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Merhaba abi
Kendi takipçilerini nerden görebiliyorsunuz?
can_24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Ausd yorumu ()Burdan da parite girilir mi hala yoksa kaçtı mı
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bir parça çıkıldı
geri gelirse alırım
gelmezse keyfi bilir
çıkarsa da satarım. Strateji :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()kaçıncı dalga bu :)
5DalgaPrensibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()4. 65 ten alınan eur satıldı :)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ausd yorumu ()Merhaba abi
Dolar ne olacak
1K5N için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()parite ile geçmemiş miydin
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Reis parite de misin hala
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()cikma ihtimali yok mu
BORSACI_ALMANYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()çıkacaksa satacak var elimde
teşekkürler
bereketli olsun
acemiöğrenci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Allah rahmet eylesin :(
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bir parça dolar çıktım ben...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()arkasından bak :)
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Düşse de olur hatta daha güzel olur. Böyle hareketsiz kalması sinir ediyor. Yeter ki hareket etsin terse razıyım
BAŞKENTLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Her şey gelebilir ama görüyorsun ki gelmiyor işte kaç gündür sinir etti
Bir ay sonra işime yaramaz
BAŞKENTLİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Günaydın abi :)
Getirecek misin yoksa topuz falan lazım mı? Yoksa kürek yeter mi?
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Yok mu 82 getirecek bir babayiğit :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()makası kapatmıyor ki o kadar
Polathan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Teşekkürler
Polathan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()eur /gbp yapılır mı bilgisi olan var mı?