Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:579. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()fiziki olarak vermeyenlerde işlemler çok tehlikeli. bankayı aradım sadece euro , dolar ve Gram altın fiziki olarak veriyorlar. sterlin ve gümüş veremiyorlar. geri kalanların hiç biri yok fiziki olarak. ve bu bahsettiğim içlerinde en hassas olanı
Sağlam_cı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Minicik bir parça usd alındı. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()yeni destek 3. 5778
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Destek demek istedim
Ausd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()yeni direnç 3. 5778
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar kırmızı mum Altın a kırmızı mum dikmeye devam ediyor ... YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()aynı kişi 24 saat sonra farklı şeyler konuşacak değil ya.
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Teşekkürler abla. Tam da sattıklarımı geri almayı düşünüyordum. almayacam varsın çıksın.
Takipteyim abla :)
fakir_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()kaça kadar iner dolar
adalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()tabi @admin in haberi olursa :)
adoniss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()17:00 de değil miydi konuşma
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()haftalık Aylık gelecek :)
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()reis 1200 Altın da bekliyorum ben. gelince dolar ları geçecem altına
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()aşağı - > aşağı
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()sorun değil. seneye Lyon üstüne para vererek geri verecek bize :)
1903kartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()sen sitede güneşsin abla. her yeri aydınlatıyorsun. kendine çalışmayı seçersen yıldız böceği olursun :) sadece kendini aydınlatırsın. benim gibi cahil cühela adamları yüz üstü bırakma abla :)
ben böyle diyorum ama kendi fikrim tabi ki. kararına saygılar... :)
fakir_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bu biberleri hiç bilmem zaten :) bi yerlerden kulağıma isimleri gelmiş olabilir sadece burda olduğu gibi.
şu ayşe yi zaten hiç mi hiç duymuş olamam
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()nesil le ilgili değil kardeşlerim. kendim için söylüyorum. hiç şarkı dinlemiyorum ve hiç şarkıcı grubu falan bilmiyorum. yeni nesil için yazdıklarınız genel olarak doğru olabilir ama benim için değil. @1903kartal
Mesela Marcelo gitti. onu bilirim ama
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()pek bir şey anlamadım ama :) şarkı ? R. E. Me?
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Kaça kadar düşüş bekliyorsunuz ? yaklaşık yarısını sattım da yeniden toplamak istiyorum
nokta için cevaplandı (yorumu göster)