Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:579. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ausd yorumu ()Hay arkadaş burada matematik dersi mi vereyim şimdi.
300 var 150 ile alım yaptıysan bu 1/2 dir. yani 2 de 1
3/2: 200 var 300 le aldım demek (yani 2 de 3)
2/3: 300 var 200 le aldım demek (yani 3 te 2) doğru olan bu 2/3
büyük rakam paydaya yazılır yani. Büyük rakamı paya yazarsan elindeki paradan daha fazla harcadın demek
Bollinger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ausd yorumu ()Nasıl rahatsa öyle de. Sadece garip geldi bana.
Hani 3 te 2 si diyorsun ya. işte doğru olan da budur yani 2/3.
önceki yazdığın 3/2: 2 de 3 tür.
Hbm için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ne yaşadıysan yaşadın. Burası o yaşadıklarının yeri değil. Karalama amacın varsa, ispatlarsın. Yoksa kimseyi inandıramazsın burada. Senin amacın çamur atayım izi kalsın.
hemen damdan düşer gibi bugün üye olup hemen böyle yorumlarla giriş yapman "sen ve yanındaki birilerinin" yaptığı bir organizasyon olduğunu gösteriyor. Birilerini siteden attırmakla level mi atlıyacaksın.
ZenginTrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ausd yorumu ()bu o demek değil. 3/2 demek benim 200 binim var ama ben 300 bin liralık aldım demektir :).
senin dediğin 2/3 tür.
Hbm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ausd yorumu ()3/2 nedir ya.
Hbm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben 55'e yakın yerden bir parça dolar çıkacam alttan almak için. Uygun olur mu yunus
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar yorumun nedir abla bugün.
5470 parçalı çıkıp alttan alma gibi bir şey yapılabilir mi
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ZEN dolar dan parçalı çıkılır mı burdan. alttan geri koymak için
Z€N için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Vardı. ons 1210 olduğunda dolar ile almıştım. geçen hafta ons 1270 i geçince tekrar geri dolara döndüm parite yle. şimdi dolardayım. Tl de var
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()İnşallah umduğunu alırsın. Ben gümüş almıyorum. Daha doğrusu bankanın fiziki olarak veremediği hiç bir şeyi almıyorum. sterlin de dahil buna. sadece Altın , dolar ve euro alıyorum
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()kendimden çok sana üzülür oldum. sen bi de @KasriArifaN16 . Ne zaman gümüş e baksam aklıma geliyorsunuz.
dediğim gibi anlamam bu işlerden ama terste olunca kesinlikle beklemekten yanayım.
"Kısmetten öte köy yok" sonuçta. Hayırlısı olsun inşallah
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Akademik mi ? Abla ya. My name is Ahmet :) :) :)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Hadi ya. Şimdi de yükseldi. Almadın demi geri
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Günaydın abla.
Hoş geldiniz.
Hayırlı kazançlar :)
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Yunus gümüşleri kaçtan çıktın dün
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Bunun vadesi ne kadar sizce
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()düştüğü kadar düştüyse dolar a değil euro ya geçilir
Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()desteği kaç onsun
Düşlerin_Ressamı_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()O günler gelecek mi depar. bana 8 ay bekledin 2 daha mı bekle diyorsun yani
BY_DEPAR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ons ta Destek nedir arkadaşlar. Şelale gibi iniyor