Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:579. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()3, 80 den dolar aldım. ben ortalamayı düşürdükçe o aşağı indi. ne zaman yakalarım onu bilmiyorum. Allah sabır versin bize. Ne yapacam şaştım kaldım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dün 1. 3082 gördü. denize gitmiştim çıkmak için fırsatım olmadı çıkardım yoksa bir parça.
belki bugün yine gelir o seviye
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()gbp /USD beklemeye devam mı
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()aşağı tepki verdi
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bir haftada 50 kuruş? ?
Serhado1994 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()gbp /usd iyi yükseldi ama geri düştü. Ne yapıyoruz beklemeye devam mı büdü
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()benim de 15- 20 gün oldu :)
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()inmeye başladı. şu an ne kar ne zararım var. 1. 30 da geçmiştim
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Para babaları 4- 5 defadır 3. 42 den alıp 3. 44 te satıyor. Biz hala 3. 45 geçerse, tutunursa, destek çalışırsa ... kırarsa... deyip duralım. atı alan üsküdar ı geçti bile...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()hayırlısı ben bir parça dolar a döndüm. 31 civarı gelirse onu da dolara dönerim.
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar gbp ye yol verdi sanki
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Tebrikler daha gider mi?
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Aha bu güzeldi. Ben ikinizin arasında kaldım. Gbp den dolar a karla geri döndüm. yükselse de artık önemli değil. zarar yok nasılsa.
ama şimdi arada kaldım dolar mı alayım sterlin mi ? ulema ihtilafa düştü ben de arada kaldım :)
@Traderist <- > @Makine_Derki
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar ın Çanakkale si geçildi mi yani?
3. 4350 den emir girdim iptal edeyim mi ?
kafam karıştı abi yardım
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Tl ile dolar alınır mı burdan. 1/6 tl var
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bir parça geçilmiştir. Teşekkürler abla:)
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Yani al diyorsun bana :)
1/6 tl var
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()@admin yorumlarım sayfaya düşmüyor. İlgilenir misiniz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Şimdiki beklenti nedir
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Şimdi ne diyorsun dolar hakkında
Alım uygun mudur
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)