Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3836
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:580. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Referandum bugün değil miydi
Ne zaman sonuç belli oluyor
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Ben de bankada yapıyorum ama hala işlem yapılabiliyor. Yapmak uygun mudur?
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Abi parite yaptın mi
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Reis sen kaç yaşındasın
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()diğer taraf?
_TrendLINE_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()abi ben 100, 200 dolar şeklinde azar azar satıyorum. yanlış mı yapıyorum acaba? 9 aydır terste bekliyorum. hala ters tabi
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()öyle olmayan banka yok ki,
ancak forex, target en para falan kullansan
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()öyleyim abi. Terste yıllarca beklerim ama kar görünce 2 dakika duramıyorum.
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Benim kısmetim kapalı büdü:)
şimdi 1. 29 gelse ben alacağım. o da 1. 23 e falan iner kesin. bu kadar kara bahtlıyım
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Ausd yorumu ()İsteyen varsa, bana getirsinler ben alırım
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar düştüğünde parite geç olabilir reis. şimdi girmek daha uygun sanki
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bizim ufaklığa öğretiyorum bunu
hergün söylesin ki ben de dolar dan çıkınca araba alayım :)
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bir parçada benden;
Babacığım sen de alsana,
Bize hybrid bir araba,
Ama sakın karıştırma,
Hybrid eşittir ... a
Doların hızlı gitmesi için :)
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()sen takıldığını sor yine :) çalıştığım yerden çıkarsa sorular cevaplarım :)
Ausd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben de bi onu biliyorum zaten :) daha fazla benden öğreneceğin yok.
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben 100, 200 çıkıyorum o yükseldikçe
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Aha bak burada söylemiştim. You are blocked
@AtabiLge
Ausd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bunu da ben söylemiştim zaten. bu da olur tabi
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()have been i unuttun mu yunus :)
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()100 usd daha sattım. YTD... :)
Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)