Üye adı:atakan_bb
Kayıt tarihi:17 Temmuz 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1510
Üye puanı:52
Takipçileri:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Ağustos 1984
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gold Ounce Silver Ounce USD
http://www. atakanbozyayla. com
Gram Altın:42 Gram altını var
Puan:227,97 Nakit puanı var
T. Puan:255214,5816 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()euro ve Sudan bana taşıma maliyetlerinden dolayı cazip gelmiyor.. ayrıca 1=1 alımlarındaki komisyonu heryerden aynı iken neden viop yada fx ten alayımki
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()yoo iyi etmişsiniz. hatta şuan 160. xx lerde iyi fiyat bence
gaziantep için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()iyi direniyor.. bu fiyata
Huston_dark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()AL mı SAT mı 3. 80 den nasıl anlamadım.
Yuksek_Rakim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()o konuda bilgim yokta. yazıldığı üzere siyaset ve hukuka aykırı sözle sarf edilmiş.
Yuksek_Rakim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()ALIN BUYRUN İŞTE; siyasetin ne işi var burada..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()aracı kurumların yazılarını okursanız çok para kaybedersiniz..
Napak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()varmı stoploss un :D 1. 315 1310 bandına uzak gibi
toz_duman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()coğu aracı kurum onsu 1. 310 a ineceğini söylüyor bugun ben inanmıyorum ama.. tek dertleri onsu dipten almak için ortam yaratmak. geleceğini onlarda bizde biliyoruz.
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()sayın feralya euro usd riskli benim için taşıma gideri fazla bi terste kaldınmı 6 7 gün kar hiç bir zaman çıkmaz.
ons u %70 teminatla aldım. abandım.. geriye arkama yaslanıp karın gelmesini beklemek ama 1331 1335 leri satacağım. 1. 322 1324 leri 1. 400 fiyatına kadar tutacağım.
benim sistemde ilk giren ilk çıkar ilkesiyle satıyorum.
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()ons u bu seviyelerden almama yardım eden ABD ye, ve gece yarısı çıkışına yardım edecek olan uzakdoğululara teşekkür ederim sabah yüksek fiyatlarla buluşturun beni far east :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()euro mu :))
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()1. 335 an itibari :D güzel geliyor.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()1. 337 an itibari ile
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()tmm dır güzel fiyat geldi belli omaz 1. 330 kadar çözüledebilir ama fiyat cazip geldi bana
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()1. 338, 08 ons 500 adet alındı sen de işler nasıl akşama 1. 345 hedef var
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()1. 338. 08 500 ons yabıştırdım akşama kısmet 1. 345 den okuturuz artık
feralya naptın..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()dostlar usd bond 2, 70 Altın a geldi gelecek 16:30 da buna tepkisi onsu 1350 üstüne atacak gibi geliyor bana.. varmı bilgiye dayalı yorumu olan..
bilgiye dayanmayan tahminleri yazmayın..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için atakan_bb yorumu ()iyi baklada tüşmeyelim yegenim.. :D
0BeğenmedimŞikayet
Ons için atakan_bb yorumu ()pozisyonunuz varmı sayın feralya
feralya için cevaplandı (yorumu göster)