Üye adı:Ata_kizi_07
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1314
Üye puanı:330
Takipçileri:48
Takip edilen:47
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Tüccar/zanaatkar
Yaşadığı yer:İzmir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Ülke battı, batması için zaten herşey yapıldı, geçmiş olsun. Bir de siyaset konuşmayın diyor bazıları gel de konuşma….
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ata_kizi_07 yorumu ()Orası neresi? Ben Türkiye'de yaşıyorum da buralarda sıkıntı çok büyük herşey çok pahalı, tl yerlerde sürünüyor, alım gücü iyice düştü, herşey ateş gibi el yakıyor, işsizlik en tepede, asgari ücret yerlerde vs…Nerde yaşıyorsanız siz şanslıymışsınız doğrusu….
_Mitat_ÖZTUNÇ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ata_kizi_07 yorumu ()Satılamadığı için mi dolu malum kimse bişey alamıyor ya pahalılıktan
_Mitat_ÖZTUNÇ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Ben teyzemsem sen daha doğmamışsın demektir tıfıl:)))
Ebu_l_Hakem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Bu ne küstahlık, kendinize gelin ayıp..
Ebu_l_Hakem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Siyasetle hiç alakası yok ya onlara göre:)))
Thanatos için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ata_kizi_07 yorumu ()Bence dalga geçiyor olmalı, inanılmaz:(((
vox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Her konuda..
Lalem için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Atam sen rahat uyu.
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ata_kizi_07 yorumu ()Atamızı sevgi, saygı ve minnetle anıyoruz….
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Büyük harflerle yazdığım halde küçük görünüyor, üzgünüm . Atatürk her zaman büyüktür ve büyük yazılır
Ata_kizi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()nasıl söylerim öldüğünü
atatürk'üm karşımda
yatmış uyumuş karlar üstüne
kalpağı başında.
1881?1938?
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Ben dolar ve Altın da alış fırsatı bekliyorum hala bu hafta ama boşunamı bekliyorum ki?
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ata_kizi_07 yorumu ()Merhaba şuan biraz birikimle tl deyim, biraz geç kaldım alımlarda benim yerimde olsaydınız ne yapardınız şuan?
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Teşekkür ederim. Aslında küçük Altın yatırımcısıyım biraz nakit kaldı altın alıcaktım ama gümüş almaya karar verdim sizden ötürü.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Merhaba, gümüş için alım fırsatı dediğinizi okumuştum, ilk defa almayı düşünüyorum şuan. Düşme ihtimali varmı yoksa alım için mantıklı mı sizce?
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Bulunduğum yerde Kuveyt şb yok telefonla onay verebilirmiyim özel kutla ilgili, bilginiz var mı acaba?
Altın_avcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Sadece o olsa iyi de daha çok var.
Mustafa_abi_18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Merhaba 20 bin kadar Altın alım düşünüyorum, yorumlarınızdan anladığım kadarıyla 466 ları görme ihtimali var demişsiniz doğru mu? Teşekkürler
Danışman_müşavir için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ata_kizi_07 yorumu ()Atam sen rahat uyu