Üye adı:asugur
Kayıt tarihi:5 Kasım 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:765
Üye puanı:30
Takipçileri:4
Takip edilen:21
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:13 Ocak 1987
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()düşünceniz nedir veri öncesi tl mi durmak
nilgüneuro için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()dede gümüş mü euro mu sence?
___EMEKLİ___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()euro ile gümüş arasında gidip geliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()buralardan giriş düşünüyomusun hocam sen gümüşe sıçrama yapabilir sanki 37 lere
sadece_gram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()bencede hocam 1. 35 rakamı bana biraz riskli geliyor en temiz rakamlar 1, 31 - yakalnırsa 1, 30 ve 1, 2950
sadece_gram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()hocam çok sağol eksik olma
altın_zengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()hocam ons bu şekilde olması durumunda gümüş gram fiyatı ne olur acaba?
altın_zengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()takiptemisin hocam gümüşü
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()kurlara yansıması ne olur hocam düşük gelmesinin
Master_Erhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()şuan gram olarak 1, 35 targette sanki veriye kadar 1, 34 geliri var gibi ama kararsızım biraz direk atabiliriz 1, 37 lere
denizci1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()alım rakamınız nedir acaba?
denizci1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()isviçre para birimi sanırsam bu dimi hocam
NaTRo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()eyvallah hocam yolun açık olsun Allaha emanet
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()tamam hocam beklemedeyim hesap açık çok bakamıyorum bildirim gelince fark ediyorum ama etiketlersen sevirim
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()anladım hocam alım rakamın nedir gram olarak peki hedef 1, 33 civarlarımı biraz daha altımıdır
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()hocam dünmü gördü 1, 434 rakamını targette 1, 3763 görünüyo bende en yüksek
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()anladım hocam aslında gram daha güzel kar bırakma olayında ama gümüşün hareketleri daha hızlı grama oranla sanki ne zaman gelir dersin gümüşte 1, 30 rakamları
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()acayip gıcık bişey ya iflah ediyor yada sinir ediyor zındık )
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()euro biraz çekiyor ama kararsızım bende yamuğu fena oluyor onun full tl deyim şuan için 3, 23 rakamından alım mantıklımıdır sence bulaşmamı dersin veri zamanı
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için asugur yorumu ()iyidir hamdolsun varmı düşüncende bişeyler bugün alım için?
sabuer için cevaplandı (yorumu göster)