Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:127825,8846 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Size kim iftira attı İbrahim
İbrahim_4546 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Evet hocam öyle gibi ama bir taraftan da sürekli baskılanarak toplanan hisseler bu biraz gelecek adına umut vermiyor mu :)
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Maşallah İbrahim :)
İbrahim_4546 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Bekle bakalım :)
trakyali2259 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Abi ben bilmem kafana yatanı al :) çok hıplamak iyi olmaz ordan oraya:)
Ayhan601 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()İyidir bea sen nasılsın :)
trakyali2259 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Konu: ons takip edenler ytd
Heya bende hatırlıyorum ne yapacaz sen yüzünden elim boş kaldı :)
Murat5635 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ah Ayhan abi ah ne diyim ben sana :)
Ayhan601 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ve aleyküm selam hg
trakyali2259 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ya abi ozman da uyardım bak böyle diye diye hep üstten aldın :)
Ayhan601 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hemfikirsek sorun değil :)
__Deniz__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Tşk ederim çok şükür
ADSIZ_NESLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()İyidir hocam tşkler var mı ufukta 180 binler ne düşüyorsunuz son haftalara göre :)
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Kartalına dikkat 5.87 üstü kalsın :) yoksa aşağıda 5.30 var :) 6.47 aşarsa nefes alır :)
Ayhan601 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Konu: ons takip edenler ytd
Sessiz kalırsan ayıp olur :)
Altın_Dostu__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Yok abi sen hızlısın :)
Ayhan601 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hb nasılsınız :)
ADSIZ_NESLİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()1.98 altı pek hoş durmaz gibi :) ytd
__Deniz__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Merhaba hocam nasılsın :)
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Yani ne diyorsun remzi dxy üsten verdiler kendileri başka entrümanlara geçtiler orda sermayelerini üçe beşe katladılar, şimdi onları satıp ucuz kalan dxy mi toplayacak lar :)
Rmzhzr09 için cevaplandı (yorumu göster)