Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:125372,3013 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Bir iki üç dört içeriğine bak resmen mal yıkma derler yesrib.
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()@Murat5635 abim bir dxy grafiği atsan da arkadaşlar görse :)
ÖzLeMm09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Niye zararda olduğunu söyleyince bistten mi atacaklar :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Murat abiye rica edelim atsın bi grafik :)
ÖzLeMm09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Bizim buralardan :) ama başka yerler mağduru :) takılmış birine ben ustayım demiş :) işler sarpa sarınca kaçış o kaçış :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Son destek de diyorlar ustalar altı hoş diyorlar ama Altın a düşürmek de büyük cesaret ister diyorlar :)
ÖzLeMm09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Benlik bişi değil ya :) bir arkadaş kapana sıkışmışda nasıl çıkarız diye onla uğraşıyoruz :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Bende diyordum bu millet sürekli nasıl kazanıyor :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ben bakmıyorum stokcu bakıyor :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ben benim pörtföy komple unuttum zaten :) başka bir sıkıntı var üç haftadır onla uğraşıyorum :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Abi ne ettin bistti hep alsa idin :)
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ben kadar sabırlı mısın :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Kaç hisse var :)
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Kardeşim sen demesen de sınırı aşan çok kişi var
trakyali2259 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Aslında iyi idi ama sana zahmet baksana kim almış kim satmış :)
STokCu20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Olacak olacak söz sana hani oraaalar var ya orayı görmeden tek lot vermem paşa gönlü bilir ne zman gelirse :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Cılız kaldı tepki be. İnş zamanla daha iyi olur
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()İyidir benden de norelini yüksek tut bea bişi olmaz :)
Etzel34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Doğrudur hocam bazen görüyorum size yazılan çizlenlere de gerçekten baya sabırlı birisiniz.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Etzel naber
Etzel34 için cevaplandı (yorumu göster)