Üye adı:Asikadam
Kayıt tarihi:10 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2638
Üye puanı:69
Takipçileri:7
Takip edilen:5
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()dövize girdiğinde haber et sana zahmet beraber batalım :)
Gökhan___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Burası türkiye 3 de olur 10 da.
modernist_81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()neyse saglık olsun. Battık zaten.
Gökhan___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Aslında 6 40 dan döndüğünde bellıydı zaten düşecegı ama bız aldırış etmedik. o bi satış fırsatıydı degerlendıremedık
Gökhan___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()sende mi TL desin. Ayrıca düşüş var derken bide fırlamasın :)
Gökhan___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()hayırlı pazarlar :) Valla nasip kısmet. sağolasın unutmicam sizi :)
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()kötü ya battık sonra tl ye döndüm. Artık benden bu kadar dedım. :)
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()o vakit euro .5.50 gelir.
Gökhan___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()hoş geldin napıosun nasılsın :)
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Asikadam yorumu ()Kimse bence grafik falan dövizi yorumlamasın. Hepsi boş yani. Bu kuru bilmek için MB de calışmak gerek. öyle bi saçma sapan bi hal ki şuan alsan düşer bozsan yine düşer.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Katılıyorum..
ymit için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Ben ne dedim alın dedim çıkıyor bak. Ben çıkınca alın dövizi.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asikadam yorumu ()Baktım. 520 leri mi bekliyor o.
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Ben çıktığım zaman hep yukarı gider. Ben çıktım buralardan alın kar yazar bak.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asikadam yorumu ()Yok aga ben artık grafik falan dinlemiyorum yok bilmiyorum ben usd neydi ya :D
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Hayırlı olsun daha da bulaşma buralara sende bende :)
timurcv61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Inşallah. En çok ta haberde ki yazılar sürükledi satmama. Hersey iyiye yöneliyor falan filan...
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Gözünüz tavan da olmasın, para bulmak için tabana bakarsınız sonra :)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Daha fazla strese giremedim sattım. Ustad artık napalim bilemem. İçim satma diyordu ama birilerine hesap vercem ona hazırlanmam lazım :))
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Iğne attı ama ben aşağıya incem sizde gelmek istermisiniz diyor.
Kalkanlı için cevaplandı (yorumu göster)