Üye adı:Asikadam
Kayıt tarihi:10 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2638
Üye puanı:69
Takipçileri:7
Takip edilen:5
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()usd hedefim 5.20 euro 5.90
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Aynen işte şeytan mıdır nedir vesvese veriyor :))
zoroh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Hakkımızda hayırlısı olsun. Keşke dün 40larda bozsaydim
zoroh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Valla hayırlı olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Valla ne diyim resmen sinyal veriyor gözüm aşağılarda diye
zoroh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Yav silmişsin silmemissin kime zararı yararı olacak :))
analizci16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Kırdı diyebiliriz çok kötü oldu bu bizim için. Kırar bu ya belli.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Valla ne bilim battibalik yan gider. :/
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Aynen yav öyle oldu bide bu zarar iyice soldurdu bizi :))
Yalağuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Dadasim bak inişe geçti. O yüzden almiyim dedim. Tahmin ediyordum böyle olacağını.
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()6 19dan nasıl aldın yav. He o ani çıkışta mı?
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ():)) aynen bende beklıyorum :) son dk alacakmısın
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()üstad 42 yi aşmış zaten 43 olmuş bianlık atakla o sayılmaz mı :) 3 k euro 3k usd var 3 k lık ta TL deyım :)
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Full gir diyosun :D kapanışa dogru bakıcam.
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()3k usd 3k euro var zaten dadaşım :)
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()ustam ben dıyorumki 42 den almısım zaten dıgerlerı kalsın dıyoumç
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Hala alabilirim bak? onaylıormusun
Dadaş_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()42 lerde tersteyim 3 k lik alma kapasitem var almalimiyim beyler bayanlar takip etmiyorum artık.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Bende onu istiyorum kırılmasın da :))
absi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Asikadam yorumu ()Kardeşim hoş geldin, seçime kadar ben böyle seyreder ama düşüş ağırlıklı bastiriyor.
Plentci için cevaplandı (yorumu göster)