Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23611
Üye puanı:7216
Takipçileri:332
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Tamam sen diyorsan unutmam arada satista sen tut beni kar gorunce dayanamiyorum iste za, yif noktam orda:)alirken super alirimda :)satarken tut az iste... gerci oda ise yariyor istebazen
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Yorumum dus, memis:/, yazmistimki hemde çok iyi olmuş bende geleyim vallahi ye, gen kuyrugunda har, cligimi kapayim:)) @Asiii__ :)
kompedan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()@Eragon_ sana altı, n yorumu yazmistim dusmemiski:(((. prof, ile kopyaladim okursun..
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Sunuda eklim yine full satisim olmadi elde biraktim.. ka, ragun dostu:)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Topragim tur, kce yaz yahu:) peki yinede anladim o 71**uzeri kalmadan 8lik gelecek diyemem sende bakim dur... ))
Engzm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Bi alda azda olsa inan yakalim sunu ovakit dursun kenarda hah bana boyle gel iste, sirketleri cok iyi taniyorsun arkadasim gercekten bilgi ver daha aktif ol bizlerle mesela odas ce tukas nedir bunlar tutalimmi bende yarim kalan isleri var bunlarin daha? ) @Esadcan1
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()T yok ben almiyorum artik, boylesi iyi guzel..
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Suan yine bildim evet ama bence sus :)
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Ahahahah yav yazin salca iyi olur bence teyze oglu bak epeydir can ce, kisti bu aldim inan kardada sukurde 8,40uzeri bu yurur ins.. ben al vermeden aliyorum alinca al veriyor bakalim tutacakmi buda:)
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Nebilim bazen bende kendime sasiyorum his, lerim hep bu piyasa yuzune güçlenmis:))gül ins. hep... :)
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Evet neden sorabilirmiyim thy ?
Bana hep pe, gasus sem, patik geldi.. buarada epeyce odasta aldim era..
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Vallahi teyzeoglu 1yil sabr ettim , hatta inan ekledim hep yani bi ceyrekte olsa kucuk demedim aldim unuttum, sukur yuzde 95kar aldim 1yilda simdi dusundum bu yil gitse yuruse yuzde kac verecek hani?
Buyuzden saglam sirketlerden artik altinim o olsun ve buyilda onun 1yilda bana verdigini hisselerim dipte yakaladim sira onlarda onlar versin bana...
Ve kazaninca o an ne dusukse yine hani parite olacaksa biliyorsun fir, sat bitmiyor biseyde.. @Asiii__ .. nasip bakalim niyeti ettik arkasi gelsin insallah guzel fiyata sattim sukur.. sagolasin
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için Asiii__ yorumu ()İyimisin peki ? sagolsin.. bak yusuf bunlarin hep hedefi geldi bende altinons, gumus ons oylesine alanlari yukarida suan icin daraldi kim nederse desin biyerde duzeltmesi gelir bence ... platin o esna yuruse keske degil mi? hani ters kolere yapsa sira buna gelse cok yordu biliyorum izleyelim bu hafta belli olur ins...
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Masallah , alkim akfgy bende bi bakim sagolsin.. da tek üzüntüm su herseyden aldimda pegasus cok istiyordum onuda aslinda beklemistim... onu alamadım hava eksik kaldi bende era...
Sise bedava olmustu zaten.. eregli keza oyle, tukasta aldim gidada olsun diye.. pcilt almistim, otodada karsan topladim hep.. enercilerimi biliyorsun zaten vazgecemediklerim 3tane var inan.. @Asiii__
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Teşekkür ederim hocam buyrun beklerim çol co, cuk toplanin gelin bayramda hatta basimustune:).. evet yesillendi ama fazla takip edemiyorum diye kar gordummu kaciyorum...
Ben kalicilik takibindeyim biliyorsun, birde biste yuklu girdim burdaki miktar azaldi hani... @Asiii__
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Valla şu, ur gitti birde ben acik soylim teyzeoglu epey gramaltindan gecisler de yaptim bu tarafa pa, rite ettim allah utan, dirmasin... bakalım bi riske girdim ins. altindan kalkarim... @Asiii__
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ():)))Ben pes etmezdim biliyorsun şurda sözü çiğ, neniyor dedirtmem sana... ele karsi yani anla iste... ellerin dert gormesin sagolasın ben varken sana düşürmem yinede sen git ateş, i yak beraber yapariz iste bisey olmaz:) @Eragon_ sen gül evet ordan
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için Asiii__ yorumu ()Valla baktim gecen hic yoktu dedim bi hatam mi oldu sana inan.. degerlisin biliyorsun
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Yok ben burda 2ay oluyor inan cok konustum:)) sen geldin de, vir teslim ediyorum :))
Cidden varmi alim neler var?
Veya hosuna gidenler alalım bakayim..)
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Evetgordum budefa allah var seni beni etiketledi @kompedan zen, ginledi aldi onu:))..
Ben bi gala aldim ama azonce sattim.. baska islemim olmadi , bay, ram telasesi yogundumki..
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)