Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23657
Üye puanı:7228
Takipçileri:332
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Şakami bu gercekmi :))6 aysurmustu:))olacak belliydi aslinda ama herturlu iyisin basarin daim olsun ins. arkadasim..
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Cok başarili analizin, evet kısaca 247ustu ayri dunya alti ayri dunya diyelim biz buna... balinası var evet benim:))vazgecemedigim alsat hissemdir kendisi cok ama cok tsk ederim... bize kizarlar birdaha hisseleri bistten yazayim hem emek veriyorsun ordakilerde faydalanir , mes, hur olacaksin demedi demaaa:)
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Peki okumadan bakki benim icinde bu daha iyi... tsk ederim
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sözzz:)yeotek bakalımmi seninle... musait olduğunda 213te destegi vardi altta onemli 208di.. burdan 226yukari kirip 233uzerinde mutlaka kalmalı... sen nedersin biara bakmani isterim...
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Evet biliyorum ama o vakit tam zamaniydi teyzeoglu iste.. hemde makaslar musaitti biliyorsun.. nasip bakalım.. dun sana yeotek demistim:))yüzde 6da bereket vere iyiydi aslindada nasip banada olmadi:)
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ya, pıcı insanlar görmeyi özlemişim:((sagolsin ben gibi p, sko, pati dahi bakim iyi edicen bugidisle:)yeni nick, imi asi yaptigima ilkkez pismanim:) @Limon353574 duymasın bunu:))
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()@deLiogLan_ , @Esadcan1 altyorum teyzemoğlu sukur yanıltmadı:))
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()İzleyelim ozaman bakim:))
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()De, miştimki cok uzağız tsk ederim... kesene bereket.. :))al, tin ons buyıl bende 2150kı, rilimi ile 23**ler... fakat sen e, pey hız, lısın işte... ben sin, dire sin, dire dol, dra dol, dura gidenim:))eee artık i, dare edeceğiz bir, birimizi elden negelir:) @Asiii__
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Korku degil , herturlu olsiligi gozardi edemem tanirsin beni, suan olumsuz zaten degiliz.. ancak temkin iyidir:)gerisi sende ben bilmem:)
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()@LegendComeBack sanada yazdim dusmedi yoksa:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Kopyaladim p, ro, filime okursunuz dursun orda...
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Bak neyaptiysam onemli bisey bana gore dusmuyor profilime kopyalacagim ordan oku
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Onu biliyorum okudum, bu yorum dustumu diye... altyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ahahhahaah sen beni engelleyeceksin hadi yapsana:)))
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()@Cecen_ altyorumum dustumu? yoksa alacagini alip kactinmiki anlamadim:)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()yorumu (19 saat önce)
Evet arkadaslar altyorum 23.90alti koekuyu verip yeniden direnc deniyor ust rakamlar 24,20kirilimi bize 24,40_24,60acar ytd... Alt destek 23,90kirlirsa @Yılmaz34 abim bilir orayi:))
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster
https://altin.in/asiii__/4 @Cecen_ sana hediyem olsun hocam:) navi, gasyon 19saattir isliyor:)24,20uzeri kalicilik la ilk etap ust direncler 24,40_24,60_24,80olup miknatis rakamimiz 25,20kilit yerimdir... hersey net burda olurda kiramazssak guclu destegimizi @Yılmaz34 le bagiririz yine:))cok bonkorsun yaaa 2, gramcık neyime yetmiyor degilmi:))beni maraza soktun aha sarkilara saracam az kaldi:))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Tam rakamlarimi paylasiyordum vallahi:))bekle yollim hocam:)
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Teyzemoğlu gumusemi niyetlendin? palmiyeli bankami?
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Emegine saglik bunu bende meraktayim:)daha oncede sana yazmistim 26**lerde bukez kirabiliriz diyede dusunuyorum,3. kez geldiginde denememiz olmus olacak hem agirlik takipteyim denemeleri:))yorulduk heriii kimse ne kahve nede çay ikram ediyor:))en iyisi kalkayim bi papatya çayi yapayım ben severim:))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)