Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23652
Üye puanı:7227
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Nerden alakk hocam dehele bi bak kac kisi bekliyor pür dikkat suan gözler sende...
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Birakma ozaman:))
Poyraz__Yeli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Ons
Abim , zigzaglara destekler gelirse gelsin diye orta vade dusunen bekliyor, ancak bugun dahi tl bazli dundendir direnc seviyesi 25,75diye soyledim orda tökezliyor ,24,80_25,20ilk direncler karar yeri bana gore 26**lerin yani.. altta 24,60_24,40_24,20destek konumunda 24,20hep onemli yetede yetede..)
onbaşıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Ons
Gunluk gelip hergun 3luk verme yogunum de sonra abla sana yal, diz istiyoruz de:))nasil olacak ozaman o is; ) a, dmini ve benim nicki etiketleyerek isteyin @YUSUF_ENES16 enesle isteyen dostlar yapsin hatta budefa 3yal, diz istiyorum:)yiksa a, dmine trip atarim:))
Dzn_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× Bist grafikli yorumu
Git uyu ozaman.. )rüyalarında melekli likeler dolansın, pardon likeler değil, tek like... )) @ntmen_× buna güler:))... bereketli olsun ins.. astor sevmiyorum kardeside benim olsun bende onu topluyorum bakim hepimiz guzel yerlerden satarız insallah... astorda 103alti kalmasin 97**lee kuvvetli destegi hani hocamsiniz ama benimkide acemi takviyesi olsun 103ustu olumlu ytd...107kalisi 111ustu nefesi guzel olur:)) @Asiii__ iyi geceler...
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Ons
Çok sukur kardesim ... bekliyorduk zaten geldi sukur yapsin zigzaglari takılsin onemi yok alan alsin yol yolak belli insallah biliyorsun...
Dzn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× Bist grafikli yorumu
Gelen gelsin artik hocam inan ben buna kafayı taktım takipteyim.. hakkın odenmez sagolasın. tesekkurler...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× Bist grafikli yorumu
:)). içimize sinmiyor hocam sizlik değil bizlik hani anlayın.. neyse kahve ikramım olsun bari:).. ona su bile yoghhh @LostPassengerr... otursun yerinde..)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× Bist grafikli yorumu
Yal, dizim gidince gitti haklarım .. tek yaradigi is teyzeoğlu vallahi oydu onun ama buyuzden uzgunum inan:((. kusuruma bakmayın lutfen.. :(birin bin olsun...
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Burda kimse kimseyi töbe rahat bırakmaz... @Poyraz__Yeli site, nin gelmis geçmiş yega, ne temeli budur..)
EuroDol için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Ons
Amin ablacım. arazisin yoksun kaçgündür... gümüse yön veren benmiyim:)?
Dzn_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Kimin nicki hocam benim eski nick ile şimdiki aynı, sizinkidemi öyleki pek anlamadım ama:) bakar umarım..
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× Bist grafikli yorumu
Düşmüş hocam eline saglık bu güzel grafiğe likem kalmamıs dostlar sizdede mi yok bi süslesek?
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()İnerse nakitim var acımadan alırım.. ben bu hisseden vazgecmeyeceğim... insallah o ilk yazdığınız rakamda sizi anacağim hemde kon, feti ve pasta ikramlarımla:)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Zahmet verdim.. çok teşekkür ederim p, rofilinizi kurcaladım yeniden baktım sağolasın...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Ntment buldum bence bu hala gecerli...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Yorum yokki hocam? ))
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× BTC grafikli yorumu
Yok hocam ben zirvede sattım 275te yolladım, alıma acele ettim biraz farkettimde 247altinda kapanış alinca anladım. fakat az ilgisizliğimden faydalandı, takibindeyim 208iyi destegi evet altta 195görüyorum enfazla 185. .. ancak nakit hazirladim budefa bunu 320den aşagi satmicam hatta 420dahi var sirket guzel.. alsata cevirdiler dökerek vakti geldiginde gidecek insallah... ancak sizin görüşleriniz değerli bende sormadan edemiyorum.. birin bin olsun. @Asiii__
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× BTC grafikli yorumu
Olmaz olasica yıkilsinda yıkılsın göreyim tek onu... acısıni fena cikaracam bu hissenin... sabrim çok bakalım.. emeğine saglık tsk ederim ..)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: 14 Mart 2024 ntmen_× BTC grafikli yorumu
Emegine saglık hocam şu yeo meselesini tekrar mı konussak acaba bistte? ))yal, dizım bile yok melek, lerin kanadi kirilmış. dediğin hocanında ayrıca nefesi felan kuvvetli değilmiş:)))borcum olsun...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)