Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
8BeğenmedimŞikayet
zekamerak (22 saat önce)Günaydın değerli sayfa dostlarına .
Hayırlı, bereketli ve kazançlı bir hafta diliyorum..
Bu hafta salı, çarşamba ve perşembe günleri açıklanacak önemli ek0n0omik veriler nedeniyle piyasalarda tepki yükselişleri görülebilir.. Ancak kalıcı yükseliş için henüz yeterli teknik ve temel şartların oluştuğunu söyleyemeyiz..
Bu nedenle temkinli olmak lazım.. Acil çıkış yapmak isteyenler, oluşabilecek tepki yükselişlerini kademeli olarak değerlendirebilir..
Herkesin nasibi gönlü gibi olsun..
Çok füzel bir hafta diliyorum..
Selamlar
@zekamerak
5BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (22 saat önce)Günaydın Altın in ailesi hayırlı günler bereketli kazançlar dilerim
Abd ve irn temsilcileri İsviçre de bir araya gelmiş durumdalar burada bir süyreç işleyecek bazen olumlu bazen olumsuz hayber akışları olacaktır buradan çıkacak net bir mutybkatla piyasalar elbet olumlu bir teypki verecektir ama ons altında ki teypki kalıcı olacakmı! bizim için önemli olan taraf ise elbette Fed olacaktır ve ısrarla belirtmek isterim ki Abd tarafından gelecek veriler Tdi- Tefe- Tüfe de kısmide olsa neygatif gelmeden ons altında belirli bir toparlanma biraz zaman alacaktır bunun bilinmesini isterim, sayfadaki ky nın herbirinin yatırım vadesi amacı durumu farklıdır bu bilinmeli ve mümkün olduğunca genele bakarak analiz yapmaya çalışıyorum, şuan için ons altında fibo direnci
1.13 (4274)
Destek olarak ise
1.272 (4120) görünmekte ve geçen hafta bu destekten Gram altın da uzun vade birikim için son kademe eklememi yaptım sayfada paylaştım ons altında diybi tahmin edebiliriz ama asla net olarak kimse bilemez bana göre, yukarda paylaştığım deystekde tutunabilecekmi bunu takip ediyor olacağım tutunamaz ise yine bana göre hem psikolojik hemde saglam bir deystek olan 4000 seviyesini izleyeceğiz bu yorumu elinde fuul malda olan bir ky olarak yapıyorum dilerim tüm birikimleriniz gönlünüzden geçen umutlara dileklere dönüşsün, saygılarımla
@deLiogLan_
4BeğenmedimŞikayet
umut5134 (24 saat önce)Günaydın, sağlık ve kazanca açılan güzel bir hafta olsun..
Altın ons 4175 üzeri hareketlerine devam ederken gümüş onsta 65 ons üzerini koruyarak yön arıyor.
Teknik olarak ilginç bir alandan çıkamadık. Altında beklenen 4200 ve üzeri ons hedefini henüz tam olarak yakalayıp aşamadık.
Gümüş altına göre biraz daha pozitif göreceli adım atıyor, bugün ilk adım beklentimiz 66.50-67.00 ons aralığı idi.
Şayet altında 4200 ons rahat geçilip yoluna devamı halinde 4400-4700 bandına hareket yolu açılacak.
Gümüşte ise yukarı hareket 70 ons üzerinde başlayacak bir görüntü ile karşı karşıyayız.
Şimdi; Bir müddet böyle yatay hareketlermi olur, yoksa bunu aşarmıyız bunu öncelikle temel dayanaklar ve haberler belirleyecek. YTD.
Etiketlenemeyen herkes etiketlidir.
@Beyzax @Zemheri_46 @Unique_xy @Arsemia0202 @İbrhmmm
@Kirilov @Metin60 @objektif_görüş @Ozer_16 @Uğur_7575
4BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (21 saat önce)Hayırlı sabahlar Emeğinize sağlık bereketli kazançlar. @zekamerak @umut5134 @deLiogLan_
4BeğenmedimŞikayet
zekamerak (21 saat önce)Bana kahve yok mu Halil, Aşk olsun (:
@Yön_Kuzeydoğu Günaydın.. çay kahve ikramımızı bekliyorum nerelerdesiniz (;
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Crazygsi (11 saat önce)Kim dillendirip roket dediyse gram aşağı gitti. Bu ayda olmazsa çıkarım zarar büyük ama beklemek daha zarar şuan 8 bin olsa gram yine enflasyona yenilmiş oluyor 7 bin üzeri alanlar için
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak (22 saat önce)Eline sağlık Halil Arkadaşımın..
Teşekkür ederim @Ayaz26 @Arsemia0202
Sevgi ve selamlarımla
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak (21 saat önce)Günaydın Ömer.. çok mutlu bir gün, her şeyin gönlünce oldu bir hafta diliyorum..
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
DaşmıYiyelim (21 saat önce)Heybeler dolduğunda Rocket propulsion rahat olun
2BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (17 saat önce)Fıstıklı kalmadı cevizli var:)
Bu hafta gözümüz 4213 ve 4324 seviyesinde olacak.
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
CESUR_63 (1 gün önce)Altın çıktığı yeri unutmaz" efsanesine inanan arkadaşlara ufak bir hatırlatma:
Evet Altın çıktığı yeri unutmaz ama bu aralar ciddi hafıza problemleri yaşıyor, acil B12 takviyesine ihtiyacı var!
? 1978'de çıktığı zirveye dönmesi tam 29 yıl sürdü.
? 2011'deki zirvesini tekrar yakalaması ise tam 12 yıl sürdü
Altının hafızası B12'yi alınca bir gün yerine gelir gelmesine de, yatırımcının ömrü ve sabrı o kadar uzun mu? Bilinmez not alıntıdır..
2BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (10 saat önce)Antep fıstıklı S. baklava
Oğuz alemsin :)
@BigFoRCe seninleyiz Yunus kardes sahil kenarında bekliyoruz buradan yat ile açılacaz Oğuz maniyi bulmuş :)
@paratic @simurg22 @Azraa_ diğer dostları adadan alırız:)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (22 saat önce)Günaydın eline yüreğine sağlık kamer çiçekler bıraktım:)
@Ayaz26 @Arsemia0202 çok tşk ederim saygılar selamlar sabah kahveleriniz benden :)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (21 saat önce)Günaydın Ömer dilerim bereketli bir hafta olsun arkadaşım çok tşk ederim selamlar sevgiler
@deLiogLan_
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
paratic (23 saat önce)Bu seviyeden sat 4057 bir parça al diyor teknik.
4057 için çalışmaları olacak ilk etapta. bunun üstü 4123 ile 4023 beklenilen rakamlar.
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
simurg22 (18 saat önce)deme deme :)) ortadoğu ve balkanların en hızlı en zeki enn neşeli traderi vee bu yılın altın zengini :)) @paratic
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (17 saat önce)Trump çok kurnaz bir manipülatör. Bu piyasanın yönlendirilmesinde kritik bir role sahip. Onu bence bu kadar hafife almayın. Fed kısmıda Trumpa bağlı hepsi danışıklı dövüş yapıyorlar. Bir gün iyi bir gün kötü gidecek şekilde dalgalı bir sistemle piyasayı dizayn etmeye devam edecekler. Görünen o ki, Trump dümende olduğu sürece piyasa dalgalanmaya devam edecektir bir çok kişide bu fikirde.
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 gün önce)Perşembe gün ki çekirdek enflasyon verisine bakmak gerekiyormuş orada fed in faiz artırıp artırmayacağı sinyali gelir deniyor. Eğer amerika tarafında enflasyon verileri iyi gelmeye başlarsa faiz artırma işleri biter ve Altın kaldığı yerden yükselmeye devam eder.
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 (22 saat önce)Eline koluna sağlık olsun. @zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paratic (21 saat önce)Al satta, satış ağırlıklı bir hafta içindeyiz. Önemle gelişmeler takip edilmeli.
@paratic
1BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (17 saat önce)ben trade yaparım kazanırım dıyen varsa buyursn on s 3800 gelmeden sahildeki dalgalar gibi bi ykselır dser son tokadı bı bahaneyle ındırır ama bı hbr le ama bı bahaneyle :)
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 (23 saat önce)Elinize sağlık Hüseyin Hocam.
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ (18 saat önce)abı fıstıklı analiz varmı yada cevızlı analız:) @paratic @simurg22 @Mustafaizmir35
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk (13 saat önce)Şuan Piyasa alıcıların lehinde XAU/($) xag olduğugibi yön arayışı devam ediyor. Böyle zamanlarda büyük alıcılar acele etmez, istedikleri fiyatı bilmiyoruz. bu düşüş dalgası dönermi hangi fiyattan döner ve zamanını bilmiyoruz. Büyük oyuncular düşmesini istiyorlar bunu biliyoruz.
Büyük Resimde XAU 4 yıllık parabolik yükselişin 29 ocakta2026 5548 seviyessinin düzeltme trendini muhtemelen uzun ve derin tamamlayacak gibi. Şahsi görüşüm XAU yükselişin üzerinden yaklaşık bir yıl geçmesi düzeltmeyi tamamlayacaktır. XAU Kısa vadede ise düzeltme hareketinin 200ema kırarak tamamlanmış görünüyor. XAU 200ema(4300-4364) bölgesine hareket ederse kısa vade düzeltmenin teyidi olacaktır. orta vade 3800-4200 boşluğunu doldurup 200ema yakın 4350-4450 bandında dengelenmeli. uzun vade 30temmuz fed kararları olumlu- olumsuz fiayatlayabilir. ama XAU ana trend değiştiremez. Genel Yön Yatay- Aşağı . ytd tahmindir
(Yorumlarım Günlük Al- Sat'çılar için Değildir)
Bol Kazançlar @Şeyda_türk
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (8 saat önce)Eyvallah sevgili saygılı güzel kardeşim hürmetler özlemişim güzel insanları bir müddet uzak kaldım görüşmedik
Seviliyorsun teşekkürler.
DaşmıYiyelim için cevaplandı (yorumu göster)