Üye adı:Ardahanlı75
Kayıt tarihi:21 Ekim 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:543
Üye puanı:52
Takipçileri:12
Takip edilen:18
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Mayıs 1919
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Ardahan
Mümkün mü ebedi kalması canın birer yolcusuyuz öte dunyanin
Kalp ALLAH'IN Mülküdür
Göğsünde Atinca senin mi sandın?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()@serdar4949 yiyeceğimiz gunlerde gelir ins. paramizi koruyalım da şimdilik :)
serdar4949 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()10 milyar borç vermiştim birine o geldi havada kalmasın istiyorum
Ardahanlı75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()@super_conqueror halil bu seviyelerden ne almamı önerirsin dolar almalimiyim orta vade için 54 Gram altın ım var 518 den buradan alıp ortalamami dusursem daha iyi olur yatırım tavsiyesi olmadan yardım olurmusun kendi kararım kendi tercihim olacak saygılar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Gümüş çıktıysa gramda çıkacaktır sabırlı olun
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Tşk ederim hocam
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Yoksa 8.25 imi bekleyelim
Ardahanlı75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()@super_conqueror abi 54 Gram altın ım var burdan bozup dolar a geçsem mi düşüncelerinizi bekliyorum
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Canını yerim senin abi çok geçmiş olsun
hakan7038 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Temennimiz o yönde ama bir verimi var onu sordum @Abdullahbaba
Abdullahbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Neyi baz alarak sov yapacak yükselmesi için bir sebeb varmi @Abdullahbaba lahbaba
Abdullahbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()buradan dönerse umutlarımız başka baharamı kalıyor şimdi ::):)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()super_conqueror (99 dakika önce) Cevap yaz
Şu son dalga yükselişi bekliyorum. Sonrasında aşagı gelmeli. YTD
https://yorum. altin.in/tum/gram- altin
SON YUKSELİŞİ BEKLIYORUZ :):)
Ardahanlı75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()yukarı patlasa olmazmı
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Aleykümselam
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Terste olan arkadaşlar sabredecek gücünüz varsa sabırlı olun yoksa Boz'un gitsin sağlık herşeyden önemli zaten uzun vadeli bir yatırım yada enflasyon a karşı kendimizi korumaya aldığımız bir yatırım aracı olduğunun farkına varilmali ona göre hareket edilmeli diye düşünüyorum saygilar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Bekleyelim de görelim bakalım Perşembe günü ne olacak ya hero ya mero:)
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()@super_conqueror abi gramdayiz ne yapmalıyız bekleyelim mi yoksa dolar a mi gecelim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Bu durumda TC merkez bankası ne yapacak asıl soru bu bence
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()Ons neden düşüyor abi
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ardahanlı75 yorumu ()dolar yükselecek ons düşecek gibi gram yerinde saymaya devam edecek sanki