Üye adı:Antonio
Kayıt tarihi:24 Temmuz 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1725
Üye puanı:147
Takipçileri:55
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:15 Şubat 1974
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:114 Gram altını var
Puan:57,46 Nakit puanı var
T. Puan:712270,6702 Gram & Puan birleşimi
Başarı:3. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Ben gittim tfx actım . Finans bank subesinden dolar ı çekip tfx e yatırdım
topcu53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Aynen akrep pınar
Scorpion_pinar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ():) Minik kuş.. bir tersten cıkalım da :) vur, kır, parçala
Dck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ():) Biz listede yokuz. Kıymetini bilin :) :P
Deryadmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Geçmiş olsun :))
Deryadmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Bende 6. 20 üstü olacak diyorum. :) Bol şans
Gurtugrul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Salla bakalım ya tutarsa..
Gurtugrul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Yok kardeşim yok olmaz bu dolar . Bu düzenle hiç olmaz.
yalcinsimsek38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Zarar 1886tl :) olmuş. dÜştükçe artıyor zarar.. Hey maşallah
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ():) Ben de öyleyim ama niyeyse gelecek diyorum.
yalcinsimsek38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()6, 26 lardan 3- 4 tl lere gelmedikçe çok zor günlük gülistanlık. Her şey ateş pahası
yalcinsimsek38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Son olarak 4/1 için planladığın bir fiyatlama var mı? OVP sonucuna göre mi düşünüyorsun. Görüşlerin için şimdiden teşekkürler.
murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Katılıyorum. İnşaat sektörü bitti ülke bitti galiba.
dodo37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Pazar günü 8. 9tl den aldım. Salkım domames
mithat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Kriz bizi "teğet" geçti :)
Casset için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()@Konyalı4224 nicli yazdığını görmesi için eksiksiz yaz lütfen:)
BilSisTekno için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ():) Sevgili Murat Abi.. hangi pozisyondasın.. ALış - satış tamamladın mı? OVP'nin bir etki olacağını düşünüyor msusun?
murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Teşekkürler..
Musty38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Maliye bakanı sürekli altını çizmekten başka bir şey yapmıyor ki.. İcraat a başlasalar bir ne olacak ne yapacağız görürdük.
pacodeburak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Antonio yorumu ()Bugün ki Türkiye 20 yıl öncesinden daha güçlü ve daha zengin dedi. Kendi cebi için mi dedi. Yoksa ülkenin refah seviyesi için mi dedi.