Üye adı:Antep
Kayıt tarihi:3 Ekim 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:17440
Üye puanı:1892
Takipçileri:196
Takip edilen:70
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Haziran 1927
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Gaziantep
Sayfadan ayrılıyorum . Herşey gönlünüzce olsun.. bisti bırakıyorum bi ticaretle uğraşıyorum ona yoğunlaşcam . Güzel insanlar tanıdım burda sizleri unutmayacam .. haksız yere engellediklerim de olmuş sonradan farkettim özür dilerim . Rabbim herkese bol kazanç versin . ELVEDA ...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10062,43 Nakit puanı var
T. Puan:10062,43 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Alarm çaldı yoksa uyuyodum .)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Azcık öğle olmaya gelmiş.)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Günaydın . Napıyonuz sesinizden uyuyamadım.)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Tşk iyidir sen nasılsın.
şehmus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Olur .. ben eve kaçtım zaten ..
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Sen bakma)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Işınlan gel .)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Hemşo wp bak .)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Karşı komşu serkan
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Aha ben arkadaşın yanına gidiyom grşrz
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Rica ederim
Nry87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Nedense hiç şaşırmadım serkan ..(
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()O arkadaş tatile gitti şimdi havuzda .)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()İyice öğrenene kadar küçük parça olarak al zirvedeki hisselerden uzak dur . zamanla hangi hisse nasıl alışırsın .. bol şans
Nry87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Şimdi biri çıkar yine boş muhabbet ediyolar der. ))
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Aynıyız hemşo.)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Sizde halay tutun . ))
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Onlar da moda giremiyom .)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Biz antepliyik ağam halay çekmemiz lazım. )))
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Ben tv sevmiyom .(
Caney için cevaplandı (yorumu göster)