Üye adı:Antep
Kayıt tarihi:3 Ekim 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:17440
Üye puanı:1892
Takipçileri:196
Takip edilen:70
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Haziran 1927
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Gaziantep
Sayfadan ayrılıyorum . Herşey gönlünüzce olsun.. bisti bırakıyorum bi ticaretle uğraşıyorum ona yoğunlaşcam . Güzel insanlar tanıdım burda sizleri unutmayacam .. haksız yere engellediklerim de olmuş sonradan farkettim özür dilerim . Rabbim herkese bol kazanç versin . ELVEDA ...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10062,43 Nakit puanı var
T. Puan:10062,43 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Biraz varda kardeşim sen pis yakalanmışsın .. dua et bist eski zirveye niyetlensin ..
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yyapı bence hiç bakma indikatör takip et takas et çok spek.
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Serin yerde takıl çok heyecan yapıyon .. senin o rakamlar için basamaklar var .)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()İzmirde hava nasıl bu gün .)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Dişlerini temiz tut sonra bişey diyen çıkmasın . ) Ben senin hedefe kadar sabır edemem onu biliyom . )şimdilik ortağız
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Merak etmedim değil şimdi.
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Beklentin ne zaman diyelim olurmu
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()@Iyi_mi_böyle_ bak 50 ema 200 emayı kesmiş ..şıkışma bitmiş görünüyo .. @Okcubasıı şahitsin 32 dişini çekip atcak .))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Başarılar dilerim herkesin bir tekniği var.
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Sözmü . ))
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Ry deki gibi dandik bir haberle mani olmazlarsa .. gülen fotonu yakında tekrar profil fotosu edersin işl.)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Geçen bir arkadaş 101 bekliyodu sen daha acımasız çıktın . Hangi sayfadan ışınlandın bakem. ))
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Benim hisseler endex pek takmıyo biliyon.)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()İyide ben mum formasyonu pek bilmem.
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Bilimde daha güzel görünüyodu.
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Senin eski gragikler daha güzeldi sanki ichimokulu olan.)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()101 bin bekleyen arkadaş nazar etmesse bizim içinde iyi olur. ))
Rainmaker73 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yolla gelsin.)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Bayılırım süpriz yumurtaya .)
Rainmaker73 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Kalkınma dokta hubvc ry katmer şeker aklıma gelen bunlar
Rainmaker73 için cevaplandı (yorumu göster)