Üye adı:Antep
Kayıt tarihi:3 Ekim 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:17440
Üye puanı:1892
Takipçileri:196
Takip edilen:70
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Haziran 1927
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Gaziantep
Sayfadan ayrılıyorum . Herşey gönlünüzce olsun.. bisti bırakıyorum bi ticaretle uğraşıyorum ona yoğunlaşcam . Güzel insanlar tanıdım burda sizleri unutmayacam .. haksız yere engellediklerim de olmuş sonradan farkettim özür dilerim . Rabbim herkese bol kazanç versin . ELVEDA ...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10062,43 Nakit puanı var
T. Puan:10062,43 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Bu gidemez hasan bi defa alıştı dişine kan değdi. )) Sen he de yinede. ))
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yanında buz götür .)
Berix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()dolar sayfasından hatırlıyorum
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Seninde eski resim iyidi bu güzel değil
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Kedi iyidi . ( sende alkim ve kalkınmamı var
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Tanam kızmasın bize şimdi.)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Kim nerde hanii. )))
Berix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Azcık sevsek tırmalarmı acep . )))
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()İyi uyudum hemşo pek bakmadım . Kısmette yokmuş
Berix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yemek boğazıma durdu gülmekten .)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Çok tatlı demi ama)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()6 ay süresi var sonra bozuluyo . Sen halledersin olmadı @nilsahara aplama ver kurabiye yapar yeriz
Berix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Zamanla olur panik alım satım yapma yeter
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()sevimli kedicik berix olmuş .)
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Ah birde alım yaparken diplerde destekten döndüğünde alım yapsan.
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Kalsın çok sevimli. Duruyon. )))
Berix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Bari şu resimi değiş .. ama bu kediyi merak ettim kimdi. eskiden dün ben engelliydim bu kedide.)
Berix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yüksek değildir işl
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Bitmeye yakın tepki verir
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Brüt ne zaman bitiyo onda
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)