Üye adı:angara0606
Kayıt tarihi:24 Şubat 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:265
Üye puanı:17
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Kardeş SASA da umut var mı
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Aynen ben de bekliyorum. Biz bu işi bilmiyoruz. Bilenlerin bari dinleyelim
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Furkan kardeş Sasa duruyor mu
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Karaboğa hocam Sasa nereden döner acaba. 22 Haziran bilançosu kadar tekrar yükseliş trendine girer mi?
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Hocam belki döner diye düşündüm. Her zaman olduğu gibi yine yanıldım
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Furkan Kardeş ne durumdasın. Stop olmadık iyi zarara girdik. Son anda 9, 11 den az birşey daha aldım
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Bilançolar yine mi ertelendi
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Furkan Kardeş ben de stop olmadım. Ama stop koyarak iyiymiş. Biz akillanmayacağiz
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Furkan kardeş 10. 10 da stop olursak tekrar alabileceğimiz destek seviyesi neresidir? Karaboğa Hoca nın yazdım dediği destek ve dirençleri göremedim.
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Sasa ile ilgili yorumunuzu bulamıyoruz. Sitede görünmüyor
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()karaboğa hocam Sasayı tutmaya devam mı
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Bu konuda Karaboğa hocanın değerlendirmesi önemli
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()yarın ters köşe yapar mı acaba. Yoluna yükselişle devam edebilir mi. Doğrusu hiç fikrim yok
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Furkan kardeş Sasa duruyor mu
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Karaboğa hocam Sasa da beklemede mi kalmalıyız
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Teşekkürler
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Karaboğa hocam elimde 6. 54 maliyetli KOZAA var. Bunu Kozal ile değiştirmek hisselerin önümüzdeki günlerdeki performansları açısından daha karlı olur mu
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Bu formasyon çalışırsa KOZAL ı nasıl etkiler. Hedef nedir.
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Vp 30 122800
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için angara0606 yorumu ()Furkan kardeş SASA 10, 96 yı kırabilcek gibi mi?
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)