Üye adı:Anadolu66_
Kayıt tarihi:11 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2322
Üye puanı:1215
Takipçileri:381
Takip edilen:2
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:İstanbul
Yorumlarım tamamen şahsi düşünce ve analizlerim olup kesinlike yatırım tavsiyesi değildir.
Daha önce iptal etmiş olduğum https://altin.in/anadolu666 hesabımın devam hesabidir!
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:673,08 Nakit puanı var
T. Puan:60183,656 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()13.65 cok onemli. Sabah yazmistim destek direncleri.
Buralardan donmeyip 13.65 kirip saatlik kapanislar yaparsa yandi gulum keten helva olur.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Ben yazmayim acaba biri yazacakmi diye bekledim yeminle Murat :) Her seye Mb mudahale ediyor diye diye gozlerinin onunu goremiyor artik insanlar.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Peki tektradersim. Agie agir gelecek zaten bana dogru. Sadece merkez kararina doviz veya metalle girme olur mu? Sadece seni baglasin bu yorum sitedeki diger insanlari degil :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()650-700 lerde binecek var :) Cek bu tarafa dogru yanastir. Hee bu arada bide "YTD"
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Her 5 kurua dususu merkez bankasindan bilecek kadar uzak olamassiniz ekonomi ve finans piyasasina ya.
Dolar cikiyosa kendisi cikiyor.
Dolar dusuyosa merkez baski yapiyor.
Isinize nasil gelirse
April_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()7.20 - 5.14 seruveninde daha cok terste kalan vardi bence.
Hem o zamanlar 1.5 yildan fazla yataya bagladi ve dusus egilimi gosterdi. Bu sefer o kadar surmez bence.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Haydan gelen huya gider.
Siyasetle yukselen siyasetle duser.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Hayir. 20 tl dediginiz seviyeleri 1 yildan once gormez bence demek istedim.
Acemi268 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()1-2 sene beklemeye razi degilseniz mezara goturmeniz gerekir gibi gorunuyor.
Restsome için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Daha var oraya ya. Once bir dibi gorelim, yatay ve asagi surecini ve o surecin uzunlugunu gorelim. Sonra hesaplariz cizeriz yazariz oralari :)
ccizgili için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Ah keske bunu burdakilere anlatabilsem :)) Besyuz defa yazdim. Ama yok hala ayni kafa. Tr enflasyon ucuyorda fed faiz artiracakta abd tdi soylede boylede dolar 25 olacak.
Nik10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Gol sezonu bitti.
Sezon finali.
Seneye artik.
ccizgili için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()3 Ocak Tr enflasyon furyasi bitti.
Abd tdi furyasi bitti.
Abd enflasyon furyasi bitti.
Ne kaldi? Simdi hangi veri gunu kanat takip uculacak? Pardon aslinda bunlardada ucacaktida mb baskiliyordu dimi :)
20 Ocakta Mb pas gecer dolar duser bence.
Fedde bu ay sabit birakip pas gecer bunlarda burda dursun.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Adinizin hakkini veriyorsunuz. Bu yoruma bakarsak cidden amator yatirimcisiniz. dolar in hareketsiz kalmasi yatirimci icin kotu diyen birinin sahip olmasi gereken bir nicke sahipsiniz. Tebrik ederim.
Amatör_r_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Evet haklisin. Demek istedigimda tam olarak bu. Bir sure sonra faizler artirilacak.
Herkes nasil olur hani nas vardi diyecek ama olan olacak.
ccizgili için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()O zaman pa pazi vermiyorum denilip verildi.
Simdide nas var denildi , bir kilif bulunup nas ihlal edilerek faiz artirilacak.
Once bir kac toplantida pas gecilir sonra bir kilif ile faizler artirilir.
SESU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Ne alakasi var.
O zaman niye 21 ocak.
24 ocak neden degil?
Fed ile halktan dolar kacirmanin ne alakasi var.
21 ocaga kadar banka dolar satmak zorunda degil yaklasik %0.4 gibi bir komisyon odeyerek dolari satmayabilir.
Fed zaten marttan once faiz artirmayacak her konusmada mart isaret ediliyor. Martta fedin faiz artirimida suanki fiyatin icinde. Marttan once artirirsa etkiler ama martta artirirsa etkilemez cunku beklenti bu yonde zaten.
eocal2021 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Kazığına oturmak nasil bir üslup arkadaşım ya.
Şu üsluba biraz daha dikkat etsek daha iyi olmaz mı?
a_kemal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Ha Atilla Yesilada ha Necmettin Batirel.
Ikiside sempatizan, holigan.
Ikiside farkli iki kutbun polyanasi.
Ikiside komedyenden ote degildir gozumde.
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anadolu66_ yorumu ()Piyasada bilinmeyen seyler fiyata dahil degil ve volatilite olustururken bilinen seyler zaten o tarihe kadar fiyatlanmistir. Beklentiler alinip gercekler satilir.
3 ocakta enflasyonun yuksek gelecegi zaten beklendigi icin satin alinmis ve fiyata dahildi. Sonuc aciklaninca dolar tepki vermedi cunku zaten fiyatlanmisti. Temel ve teknik bilmeyen bu tepkisizlige mb baskiliyor dedi.
Simdide Fed'in martta faiz artiracagini herkes biliyor. Yani bu fiyatlandi ve fiyata dahil. Eger marttan once artirirsa yukselis olabilir ama fed martta faiz artirirsa yine kur tepki gostermeyecektir cunku beklenti gerceklesmis olur.
Martta Fed faiz artirinca dolar tepkisiz kaldiginda burdakiler yine Mb baskiliyor diyecektir. Bunu bir kenara yazalim beklentiler alinir gercekler satilir. Piyasa sonucunu bildigi seyleri satin alip fiyatlar. Beklenmedik ve bilinmeyen seyler ise volatilite olusturur.