Üye adı:Amin
Kayıt tarihi:14 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:45
Üye puanı:1
Takip edilen:5
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()330k satıldı... alımı bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Burdan herkes yükselecek demişti... 3, 39da satıp 3, 3de ndn tekrar alım yapmadın?
daoyou için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Teşekkürler
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Aradım bulamadım. Yardımcı olur musunuz hocam?
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Siz isminizi mi değiştirdiniz yoksa yeni profile mi yoksa başka biri mi ? :)
Ada_Broker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Merak etme çok var. zaten zarar ettik, 2- 3 hf bekleriz...
arslan215 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Kar ettin diye küfür edenler şimdi de akılsız diyorlar ...
sutanesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()3. 50 den girip 20 kar eden var...
Asii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()@dolardüşmanı bir sorum olacak sana :) dolar yükseldi diye verilen zamlar geri alınacak mı şimdi ? :) bu kadar neyine seviniyrsun, sanada girdiğini farkında değilsin :D
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()hata yaptın derim :)
hadigariyellen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Konu: #5510521 Grafik detay ve yorumları
@Korutürk tarih 2015'i gösteriyor, anlamadım... sadece tarih kısmını açar mısınız :)
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Ekranı kapatıyorum :) 2000 zarar 5 saatte :)
istediği kadar düşsün, aldığım seviyeye gelene dek satmam :)) hadi kolay gelsin.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Fake hesap :)
Hezarfenn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Vatana hizmet fake hesap ile :)
murat3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()dolar düşse zamlar geri çekilmiyor ve bunu kimse fark etmiyor ne yazık ...
MehmetGökçem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()teşekkürler.
Exporter_2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Evet masrafsız hesaplar zaten. Mantıklı ?
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Hangi banka? Benimde iş var, kapatmayı düşünüyorum...
Exporter_2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Onu araştırayım o zmn :) enparaya başvuru yaptım, en fazla hesabı iptal ederim...
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Amin yorumu ()Teşekkürler.
Rammstein için cevaplandı (yorumu göster)