Üye adı:amerikyum
Kayıt tarihi:28 Ocak 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:162
Üye puanı:9
Takipçileri:2
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()tamam sağolasın. takipteyiz.. iyi geceler
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()caylak bey. hayırlı akşamlarr..
tl dekilere ne önerirsin.. cumayı mı bekleyelim yoksa ruble gümüş falan alınabilinir mi? planın nedir
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()rubleyi hangi bankadan alıyosun prosam kardeş
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()ben anlamıyom ki ne ara aldınız ne ara makas kapandı : D ziraat hep aynıydı sağolsun
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()kaçtan dolar a girmeyi planlıyosun çaylak bey
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()sağolasın.. takipteyiz.
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()caylak sen sattın mı euro ları?
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()o veriler saat 12 de mi 3, 30 da mı
g_dog için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()euro su olanlar ne yapmalı sizce
TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Yarin 12 de euro bolgesi falan veri var. Sonuclari nolir veya onemi nedir rica etsem bilgilendirirmisin
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Caylak efendi euro dayim 2, 80 ortalama. Ne yapmam gerekir sizce.
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Caylak nolacak bu euro nun hali ? Az da ondan bahsetsen ya
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Sen nerden aliyosun prosam bey. Kuveytte makas cok acik
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Rubleyi hangi bankadan aliyosun prosam kardes
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()rubleyi hangi bankadan aliyosunuz...
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()dolar satin alalim mi buralardan. Bekliyomuyuz daha
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Elinde euro olanlar napsin. Beklesin mi satsin mi ons dusunce ?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Caylak efendi. Bu euro nereye kadar duser sence?
caylak111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Zarar da olsakta cikalim mi yunus bey?
TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için amerikyum yorumu ()Yunus bey tl deyim ne önerirsiniz?
TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)