Üye adı:ALTINCIDAYI_
Kayıt tarihi:21 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3907
Üye puanı:1951
Takipçileri:478
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:1 Ocak 1977
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:İstanbul
9 ağustos büyük çakılmayla sonlanan düşüşe atfen. Neden düştü düşüş sonrası ne olacak ?1 dakikanızı almaz can alıcı yerini paylaştım. Tanrı'nın
İşini ” Yapan Külçe Bankalarının Suç Sendikası Külçe Bankaları (Wall Street) kağıt satışından sorumludur. Her rallide vadeli işlem (kağıt altın/gümüş) satıyorlar, ancak arada bir kapatmaları gerekiyor. Bu nedenle ara sıra altın ve gümüş fiyatlarına yönelik baskınlar/saldırılar yapılıyor. Böylece Külçe Bankaları kendi yarattıkları panik satışları sırasında şortlarını kapatabilirler. Çin ve Rusya anlamış ve inanılmaz miktarda fiziksel birikmiş. Son on yılda Batı'dan Doğu'ya 20.000 tonun üzerinde altın gönderildi .
Her ikisi de altını n bir Parasal Sıfırlamanın parçası olabileceğini anladıkları için bitcoin satın almadılar . İçeridekiler de bunu anlıyor ve bu yüzden Külçe bankaları 'kısa' pozisyonlarını kapatmak istiyor . Bunu yapmanın en iyi yolu, daha düşük seviyelerde (mevcut) panik satış dalgasıdır .
Bu manipülasyon sona erdiğinde , tüm manipülasyonların yaptığı gibi, tıpkı 1970'lerin enflasyonunda olduğu gibi, altının (5-10x) yeniden değerlenmesini bekleyin . Teknik Analiz, altının 2016 başlarında dip yaptığını gösteriyor. Bir yıl önce başlayan düzeltmenin sonuna yaklaştığımızı biliyoruz. [Bu haftanın değeri ne olursa olsun] 15 Ağustos, 1971'deki Nixon Şoku'nun 50. 'doğum günü' olacak.
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:139,47 Nakit puanı var
T. Puan:121521,27 Gram & Puan birleşimi
Başarı:186. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Ben usta falan bilmem, 1 haftadır yaptığım al satın sayısını hatırlamıyorum :) bugün sabah 6.10xx dan alıp gün içi tepkiyle satarım diyen ve satan kaç usta var, yemin ederim 6.1550 den sattıktan sonra, 2. kez 6.11 i gördüm alacaktım, ve ABD ile satacaktım araba kullanıyordum hanım kızdı yeter bizi öldüreceksin diye bıraktım bugün ikinci al sat olacaktı
RiCHiE__RiCH__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Gümüşte, 7 - 8 - 9 hedeflerimiz varsa artık dipleri yükseltmek gerekir, 6 seviyesinin aşağısını piyango gibi görmeliyiz, 6 lı dipleride kabullenmeliyiz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Şuan kuyumcudayım fiziki kilo külçe 6500 satış 6300 e de alıyorlar ilginç
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Sabah 6.1050 den alınan 30k 6.1550 den satılmıştır
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Altından ziyade kriptolardan korkmak lazım, metallerden kaçan paranın gideceği yer önemli tekrar alttan alım için bekletiliyor mu yoksa başka yerlere mi kayıyor, Altın la gümüşün tek ortak yönü yükseliş sebepleri gerisi tercihtir, gümüşün artık altından pozitif yönde ayrıştığını düşünü yorum.
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Amin hayırlı sabahlar kardeşim
REİS21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Oradan ötesi yok zaten emin ol, yukarıdaki hedefimde alımlarında büyük olduğu üçe beşe pek takılmıyorum bu sebeple full son 5 parçamı 5.95 e sakladım ben
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Sağolasın kardeşim kısmetten öte yol yok, Rabbimde sana bereketli kazanç nasip etsin
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Bu parçam alsat parçam , evveliyatı, vergi dahil 5.98 de alındı dip beklentim 5.95 olduğu için kasmadım, geçen zirve satışımdan sonra şimdi full girsem 14küsür kg gümüş artırıyorum bu sebeple birazcık şımardım sanırım:)
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Gün içi kısada tepki olursa satmak için 6.1050 den 30k alınmıştır, Ben almadan düşmez maksat sizi kurtarmak o sebeple yaktım kendimi:))) (evveliyatında 6.20 den sattığım için rahat alım yaptım) bakalım tutturacakmıyız :)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Konu: #25211491 Grafik detay ve yorumları

yükselen trendin taban çizgisine temas ettik buradan dönmeli, kırılırsa 26.28 bizi bekler
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Konu: Günlükteki uzun vade hedefim tekrar...

kırmızı hergün yükselen taban desteğimiz şuan 24.77 ters simetrikteki nacizane hedefim ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Tamda günlük teki uzun vade hedefini tekrar paylaşıyorum bekle :)
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Bu içinde bulunduğumuz mum ya doji olacak yada açılıştaki yönü belirleyecek tam sıkışan üçgenin ucunda...
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()26.70 yakın zamandaki yükseliş trendinin dibi kırarsa 26,26 - 26.00ve en dip 24.60 ( ben ondan ötesinde yokum ) rakamları var gel görki sabahtan beri yazdığım 27.00 kapı gi duruyor maşallah bakalım nereye kadar
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Konu: #25208958 Grafik detay ve yorumları

hatırlayan olursa geçen hafta hareketli ortalama 21 ma (kırmızı) 200 ma siyaha yaklaştığında yukarı kırarsa 1 dolar lık yükseliş olur demiştim şükür yanışmadık şu anda görüldüğü üzere aşağı hafiften kırmış gözüyor aldığı yere bırakabilir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Korkarım bankada öyle geliyor, ümit işte bekleniyor
by_imza için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Olsa olsa iğne olur
Bünyaminy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Dostum ben ona bile ihtimal vermiyorum, lakin tabiki imkansız değil
Bünyaminy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALTINCIDAYI_ yorumu ()Aynı GAP beklediği gece sabah çinle 6.65 ten satacağız cümlesinde unutma lütfen, neyse bizimkisi gıybet değil mevcutta yazılı sözleri... Hayırlı kazançlar size
5iva5lı için cevaplandı (yorumu göster)