Üye adı:Alpaslanoffical06
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6643
Üye puanı:626
Takipçileri:73
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()FED'in korkusundan insanlar petrolden ve Altın dan çıkıyorlar dostum eğer fedden büyük birşey çıkmazsa ons yukarı dönecektir ama sert açıklamalar gelirse dediğim gibi 1880 son nokta suanlik izleyelim
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Derken ? Anlamadım dostum
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Fed açıklaması bitsin bı ona göre yukarı gideceğiz ama önce nereden dönecek onu izleyelim
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Ona bakma 3100 bekliyo onsta :)) 3 seneye gelir beklesin :))
Adrenaline_68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Dün de yazdığım gibi 1880 !!
Alpaslanoffical06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Bu akşam Fed var o yüzden aşırı satış baskısı var aman dikkatli olun panik işlem yapmayın
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Siz değil misiniz millete uçacak kaçacak diyip de şimdi burada kaygilanmayin diyen biraz ciddiyet lütfen!
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Halâ İslam memisi dinleyen varmı ? Cidden üzüldüm
Çolakoğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Yarın kardeşim
ilkkez3585 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Fedi görmeden buradan döndü diyemeyiz
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Her gün 25-30$ düşüyor dikatli olun uyarmaktan dilimizde tüy bitti
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Alacaksan da parçalı gir aman dikatli ol
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()1880 hedefini ilk ben verdim bakabilirsiniz 1880 den parçalı alım benim için uygundur ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Çok fazla düşeceğini tahmin etmiyorum kendi düşüncem
Gúmùş__Çü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()O 1880 ! Ytd
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Kimseye al sat demem ama faiz kararını beklemek daha faydalı olur en azından önünüzü rahat görürsünüz ytd
Kifa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()3 saat önce yazdım anlattım dikatli olun diye satış baskısı halen sürüyor
Alpaslanoffical06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Dostum Fed fiyatlamasi var daha önce de söyledik fed faiz artırımına gitti an onsun işi biter Altın artık güvenli liman özelliğini kaybetti dolar güvenli limandır ytd
Kifa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()Bu arkadaşı gören varmi ? :)) Noldu dediğimize geldin mi canım?
justemads için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Alpaslanoffical06 yorumu ()1950 altı var mıymış ? Noldu kayboldun nerelerdesin çıkabilirsin artık :)
justemads için cevaplandı (yorumu göster)