Üye adı:Alpaslanoffical06
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6643
Üye puanı:626
Takipçileri:73
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Birden fazla ülkeyle swap anlaşması olacağı konuşuluyor piyasada dikkat etmenizde fayda var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Alım için halen bekliyorum yts
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Alım icin acele etmeme tarafiyim tepki yükselişlerinde dikkat edin oradan terste kalmayin ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Saygılar bizdenn ; ))
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Sözlerine katılıyorum ama ne kadar geçici onu piyasayi izleyerek gözlemlememiz lazım
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Selamın aleykum hayırlı sabahlar bddk sonrasi ve mudehale sonucu dolar düşüş moduna geçti gibi gözüküyor eğer bddk işin içine girmeseydi dolar almaya devam edecektim ama su an yatay olarak düşüyor alım için acele etmeyin derim yatırım yatvsiye değildir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Risk almadan asla para kazanilmaz )
Hüzünlü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Kolay kolay daha alan olmaz bddk sonrası piyasa yumusadi bddk işin içine girmeseydi bende alacaktim buralardan ama dedigim gibi assa daha gider gibi ytd tabi
tigin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Tm ben alacağım zaman yazarim sana ama benden etkilenmeni istemem
Zeze_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Tl ye ihtiyacım yok 1 sene dedigim gibi şimdi sitede 5.90 6.10 bekleyenler vardır onlar ne alabilir ne de satabilir dedigim gibi hiç pişman değilim 6.50 den yine 10 k gireceğim ınsallah ki şayet düşerse dusmesse gidişata göre 6.70 lerden de alabilirim
Zeze_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()dolar i 3.30dan 4.80den 6.10dan 7.15 den aldım hiç pişman değilim eğer düşerse 6.50den son alımımi yapacağım ben uzun vadeli yatirrim her zaman ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Niye ? Noldu ki
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Noldu senaralist gene mi yalan oldu senin hedefler ? Bir de beni dinleyen kazanır diyor ya :)))
Senaralist11 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()@DolarDuser senaralist misin nesin sen milletin yazmadığı konuşmadığı hakkında şunu yazdı bunu yazdı diyosun 7.50 rakamimi nerde vermişim göstersene
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Ben ne zaman 7.50 görür dedim de burda konusuyosun?
DolarDuser için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Aşı bulunursa düşer ama orta vadede düşeceğini sanmıyorum biraz yatay devam edip yükselişine kaldığı yerden devam edecegini düşünüyorum 7.20 ler tekrar test edilecek gibi yatırım kararı almayiniz
kemal83 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Ben düşmez demiyorum ki bu adamın dediğine tepki gösteriyorum tabi zamanı gelince tekrardan 6.30lari konuşacaz ki ben dip olduğunu düşünüyorum ama şimdilik yatay devam edecek gibi ki 6.95 e duserse yüklü alım gelir hemen kuru yukarı taşır bu da tekrar 7.20 lere gelmesine sebeb verebilir ytd
kemal83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Tamam bugün burada ol geçen de 6.80 olacak diye millete sattirdin yazacam sana akşama sende burada ol
Senaralist11 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Bak yine sen burda misin ? Selaleci seni
Senaralist11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Alpaslanoffical06 yorumu ()Yukselmemesi icin bi sebeb soyle?
Senaralist11 için cevaplandı (yorumu göster)