Üye adı:alidincali
Kayıt tarihi:17 Eylül 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1171
Üye puanı:62
Takipçileri:17
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Temmuz 1994
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:İçel
Gram Altın:82 Gram altını var
Puan:107,82 Nakit puanı var
T. Puan:502645,9188 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Yükseliş ne zaman gerçekleşmeye başlar tahmini olarak? Ona göre dolar ı vadeli hesaba atacağım. Tahmini 1 ay sürer mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Bugün 30K TL kredi başvurusunda bulundum 3 aylık. Muhtemelen yarın onaylanır tamamı ile dolar alacağım. Mevcuttada 40K USD var 2. 96 dan, yapıyoruz bi delilik ama bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()1 gün daha bekleyememişiz şu parite için tüh.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()40K usd de kitlendik abi ortamayı parite ile 2. 96 düşürdüm.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Oralara gelirse yükseliş devam eder mi ileri zamanlar için yoksa orada bir kâr satışı yapalım mı
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Tahminlerin %80 anlamında tutuyor o yüzden sana yazayım dedim. Çoğu kişi düşeceğini söylüyor sende bildiğim kadarı ile TL desin bekliyorsun değil mi?
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()@guven34 2. 96 alışım var sence fırsat bulduğumda çıkıp düşmesini bekleyeyim mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()1. 08- 1. 085 ler geldiğinde tekrardan euro ya geçip beklemeni tavsiye ederim.
inci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()euro nun tamamını usd ye geçtim. 2. 9780 olan USD ortalamamı 2. 96 ya düşürdüm, gelirse parite fırsatlarını değerlendirmeye devam edeceğim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()dolar a 2. 9780 ile girmiştim ortalamayı düşürmem gerekiyor üstad. Burada herkes dahada düşecek dedikçe ben parite ye devam edeceğim yapacak birşey yok : ))
Fenci66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()3/2 dolar a geçtim 1. 09 üstünü bekleyeceğim kalan için
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()1. 09 üzeri parite de dolar a dönecem sizce piyasa açılışına kadar gelir mi oralara?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Ne oluyor bu parite ye arkadaş ya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Sabah parite 1. 920- 30 diye düşünüyorum. Var mı hemfikir olduğum?
0BeğenmedimŞikayet
Euro için alidincali yorumu ()kırsında en azından 1. 09'dan usd ye geçelim ki şu ortalamayı düşürelim yahu
OGZ21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()Kalan paramıda euro ya çevir dim. Ortalama parite m 1. 0855
dolarcıyım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()20K USD yi euro ya çevir dim yarı yarıya dolar ve eurodayım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()parite düşer mi acaba? Yoksa buradan euro ya geçelim mi ne diyorsunuz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()usd euro dışında alım döviz ons alabileceğim bir banka var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için alidincali yorumu ()her işte bir hayır vardır umarım pazartesi daha düşük bir parite ile açar ))
alidincali için cevaplandı (yorumu göster)