Üye adı:Albatros01
Kayıt tarihi:29 Kasım 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:9029
Üye puanı:899
Takipçileri:83
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Adana
Su bendini yıkar bir gün
Gece gündüze çıkar
Yürü bildiğin yolda
ölümden öte ne var
İnançla yürü yolunda
Özgürlük senin kanında
Aslolan yürümektir
Işık varsa sonunda
Yollar ölmeye değer
Zafer varsa sonunda..
Gram Altın:25 Gram altını var
Puan:2136,82 Nakit puanı var
T. Puan:154203,3625 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()1.82-1.83 civarında direnç var sanırım oradan geri dönüyor
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()4 Altın a gelirse düşünüyorum evet
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Rygyo 4.12 den sattım daha yerine koymadım
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Onun brutte olması sorun değil. Kenarda kalsın:)
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Doğru ya brüt takasta. Cancel o zaman:)
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Takibimde rysas da bakıyorum
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Fmizp asansör gibi aşağı yukarı. Yakalayabilene iyi trade imkanı veriyor. Elimde hisse kalmadı kasiniyorum galiba:)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Yazdım düşmemiş galiba. 1.82 gördü tekrar ben sattım şimdilik izliyorum. Gerekirse alırım ya da başka hisselere bakarım
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Misafir vardı müsait olamadım. Valla 1.83 gördü satmadık şimdilik izlemedeyim
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Günaydın herkese
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()İyi geceler. Bol. kazançlar
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Maliyetlerine gelince yarısını çık. Çıkarsa zaten. elinde gene var. ondan kazanırsın
Albatros01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()% 75 yeni başlayan biri için çok yanlış anlama.
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()3 sene önce filan bir hisse aldım. Aldıktan 1 saat sonra 300 tl zarar yazdı. Bir parça daha aldım gene düşdü. Zarar oldu 600 tl. Sattım. çıktım. Satmasam ertesi gün 3000 tl zarar yazacaktı ve 2sene o seviyeyi görmedi hisse düşün
Albatros01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Tüm paranla girme. Full girme gerektiğinde zarar kes yap
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Çıkmıştır o. Sanırım antalya'ya yakın
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()İyi geceler. Uyumadan önce 2 saat önce yenmeli. Ben de geç yatıyorum zaten. Gece ekmek de yemem ayrıca
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Ben sağlığıma. dikkat ederim. Boy1 80 kilo 73. Spor da yaparım.. şeker kullanmam her yere de yürürüm vs:)
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Ne kovması. Sen dedin sabaha dinç. olmalı diye. Ben daha yemek yiyecem:)
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Albatros01 yorumu ()Adese spek diğerleri fena değil
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)