Üye adı:Aksi_Adam
Kayıt tarihi:14 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2266
Üye puanı:389
Takipçileri:32
Takip edilen:53
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Bursa
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır!
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10652,23 Nakit puanı var
T. Puan:10652,23 Gram & Puan birleşimi
Başarı:516. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Yolunu kaybedenler yürü yürü yorulanlar ortada bağırıp çağıran adamlar varmış :) haber geliyor sosyal medyadan :) Allah sabır versin :)
GaribanÖğrenci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Seni engellemek lazım çok bile tahammül ettim
ozkan1112 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Çok iyi niyetli düşünmüşsün :))
hakan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Çekirdek kola yapıyor şuan
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Milleti gramdan iyi soğutuyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Kurumlar zarar eder sonra devlete zarar ettirirler. Üretim düşer alım gücü zayıflar.
hakan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Ons hemen bayılıyorsun yav
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Çok yoruyorlarmış seni doğru mu :)
GaribanÖğrenci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Bu aralar havaalanı çok yoğun. Garibanı yoruyorlar :)
xaxote için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()@GaribanÖğrenci yaşıyon muu bi ses ver nerelersin
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Dostum emin konuşma düşeceksede uçacaksada alamayan olursa senin gibi emin konuşanlara yüklenirler. Yükseleceğini veya düşeceğini düşünüyorum dersen daha uygun olur
hunter_419 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Yahu dedemden ne istiyorsunuz sizin yüzünüzden üyeliği iptal olmuş :(( dellendim gece gece
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Kredileee düşmedi emme kıdem tazminatları attaaa oldu :))
xaxote için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Yeni egonomik reformdan memnunmuyuz dostlar :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Herkese iyi akşamlar dostlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Arkadaşlar elle tutulur bir sonuç beklemeyin bence :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Çok şükür sizde ne var ne yok :)
©EKONOMİST1071© için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Aleyküm selam
©EKONOMİST1071© için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Yani elle tutulur bir sonuç bekliyormusunuz :) ben şahsen yine boş muhabbet dönecek diyorum :)
Puding için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aksi_Adam yorumu ()Yarın açıklanacak ekonomik reformdan ciddi ciddi bir şey bekliyormusunuz?