Üye adı:aksekili
Kayıt tarihi:23 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:214
Üye puanı:8
Takipçileri:1
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
bu işlere yeni başlayacak olan şişşt sen, uzak dur, keyfine bak :)
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için aksekili yorumu ()aman üstat 5. 80 deme millet kızıyor, engeli patlatıyor :)
denizcck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()Hadi gözün aydın
Erkut10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()O değilde bari 6 2905 den 6. 2906 olaydı ?
Erkut10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()Bende aldım takibe ona göre
Erkut10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()Pis kokular geliyor bana, herkes ters köşe olacak gibi, temkinli olun, %50 her zaman iyidir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()tfx emir giriyor ama
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()dikkat ediyorum açıklaman hep bu yönde neden acaba?
Doberman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için aksekili yorumu ()Dünkü yorumuma bakabilirsiniz
fmfa için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Euro için aksekili yorumu ()Siz birde kapanışı görün. 7. 30 u bile ararsınız yön aşağı. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aksekili yorumu ()3 ü de yaramaz, türkiye finans katılım, olabilir,
ARH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()doğma büyüme cevizli bende, lise 1 de antalya ya göçtük
Frantic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()bilirim bende namı değer Japon mustafa :)
mobilecom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()ooo tam hemşeriyiz desene doğma büyüme cevizli benimde, lise 1 de antalya ya göç ettik, her yaz giderim
mobilecom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()ooo tam hemşeriyiz desene, doğma büyüme cevizli bende, lise 1 de antalya ya göçtük
mobilecom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()evet antalya akseki, antalya merkezdeyim
mobilecom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()eylülde o da kalmayacak...
Kule25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için aksekili yorumu ()euro için aksekili yorumu (19 saat önce) Cevap yaz
Euro dolar ı Yüksekten verdiler milletin eline, sabaha terste kalanlara bak sen
https://altin.in/aksekili
0BeğenmedimŞikayet
Euro için aksekili yorumu ()euro dolar ı Yüksekten verdiler milletin eline, sabaha terste kalanlara bak sen
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için aksekili yorumu ()aynen katılıyorum, belki yarın belki yarından da yakın, usd euro terste kaldım diyen diyene dolacak buralar...
emir0335 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aksekili yorumu ()30 şubat olması ne kadar mantıklı ise 5 tl olması da o kadar mantıklı :)